خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان قائمشهر در راستای ترویج فرهنگ رضوی

کمک 6 میلیارد ریالی به نیازمندان

1400/05/04 مرداد

خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان قائمشهر در راستای ترویج فرهنگ رضوی در تیرماه سال جاری کمک هایی به ارزش پنج میلیارد و ۸۲۱ میلیون و ۶۶۶ هزار ریال، به محرومان و نیازمندان ارائه کردند. محمد صادق فاضل زاده، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائمشربا اشاره به پیگیری مستمر خادمیاران در کمک به نیازمندان […]

خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان قائمشهر در راستای ترویج فرهنگ رضوی در تیرماه سال جاری کمک هایی به ارزش پنج میلیارد و ۸۲۱ میلیون و ۶۶۶ هزار ریال، به محرومان و نیازمندان ارائه کردند.

محمد صادق فاضل زاده، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائمشربا اشاره به پیگیری مستمر خادمیاران در کمک به نیازمندان به نام امام رضا (ع) گفت: خادمیاران رضوی این شهرستان در تیرماه سال جاری، اهدای۲۸۰ سبد کالای معیشتی و ۵۵۰ مورد اطعام دهی به محرومان داشتند؛ همچنین برای ۲۶ نوعروس خانواده کم برخوردار نیز اقلام جهیزیه به ارزش سه میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال تهیه کردند.

وی ادامه داد: در همین مدت به ۳۴۵ نیازمند مبلغ ۴۶۲ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال به صورت کارت هدیه و نقدی و پرداخت وام کمک شد.

فاضل زاده افزود: یکی دیگر از دغدغه های خادمیاران رضوی شهرستان، امر خطیر بهداشت و سلامت قشر ضعیف جامعه است که به طور متوسط روزانه بیش از دو نفر از خدمات پزشکی و درمانی رایگان به ارزش ۷۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بهره مند شدند .

وی با بیان اینکه در بخش فرهنگی و آموزش خانواده، می توان به خدماتی مانند اعزام زائراولی به مشهد مقدس، آموزش رانندگی برای اشتغال به کار اشاره کرد، برپایی 20 ایستگاه صلواتی در دهه کرامت، سرکشی به خانواده های معظم شهدای گرانقدر، بزرگداشت مناسبت ها، مسابقات هنری و علمی با ارزش مادی به مبلغ ۲۵۹ میلیون و ۵۰ هزار ریال را از دیگر برنامه های خادمیاران رضوی قائمشهر عنوان کرد.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائمشهر در بخش دیگر از گزارش خود به قربانی گوسفند به نیت سلامتی امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: در طول ماه گذشته به نام امام رئوف و با رعایت مسائل بهداشتی، ده گوسفند به ارزش ۱۷۰ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال قربانی شد و گوشت آن در سفره ۱۴۴ خانواده ناتوان و کم برخوردار قرار گرفت.

وی ادامه داد: اجرای طرح «آقا حساب کردند» هم موجب شد که مبلغ ۲۶۲ میلیون ریال برای پرداخت بدهی زندانی های غیرعمد هزینه شود تا خانواده های آنان از نگرانی در بیایند.

فاضل زاده، تعمیر، بازسازی و فعالیت های عمرانی در قالب اردوهای جهادی، تهیه و اهداء تبلت به دانش آموزان نیازمند و تهیه البسه را مهمترین برنامه های کانون خدمت رضوی شهرستان درتیر ماه سال جاری برشمرد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: