مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی خبرداد:

بهره‌مندی 1000 زائر و مجاور از خدمات مشاوره در حرم مطهر رضوی

1403/01/19 فروردین

مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی، از ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی به یک هزار نفر از زائران امام رئوف در حرم مطهر رضوی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان خبرداد.

رضا آذریان در ویژه برنامه تلویزیونی «سرّ سحر» با اشاره به اینکه امروزه یکی از نیازهای ضروری جامعه ما توجه به بعد روان شناختی در زندگی انسان‌هاست، گفت: در همین راستا باید به سلامت روان خویش و ارتباط با اطرافیان مان بیش از پیش توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی ارائه خدمات سلامت به زائران و مجاوران رضوی است، افزود: این مرکز نسبت به مشاوره ازدواج، مشاوره‌های بالینی، رفع افسردگی و اضطراب، تربیت فرزند و … توجه ویژه‌ای دارد.

وی با تاکید بر اینکه اعظم مشکلات در حوزه خانواده به خلاءهای مهارتی زوجین بر می‌گردد، بیان کرد: زندگی کردن آموختنی است لذا هر فردی در زندگی خود نقشی دارد که برای ایفای بهتر این نقش باید آموزش‌های لازم از جمله کنترل هیجان را پشت‌سر بگذارد از همین رو افرادی که علاقه‌مند به آموختن مهارت‌های زندگی هستند، در مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی پذیرای آن‌ها خواهیم بود.

مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی افزود: این مرکز دارای چهار کلینیک تخصصی در مشهد و ۲۶٠ کانون مشاوره و مددکاری تحت نام مبارک امام رضا(ع) در ۳۱ استان کشورمان هست که  این کانون‌ها به صورت خداپسندانه به مردم خدمات مشاوره ارائه می‌دهند. 

آذریان خاطرنشان کرد: بر همین اساس تقریبا به طور میانگین در سال ۱۴٠۲ قریب به ۳۶ هزار جلسه مشاوره در مشهد و ۱۵۹ هزار جلسه آموزش فردی و گروهی در سطح کشور داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: به همت مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی، یک هزار نفر زائر و مجاور در قالب میزهای خدمت رضوی از خدمات مشاوره این مرکز در طول ماه مبارک رمضان بهره‌مند شدند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: