خدمت رسانی به زوار غیرایرانی اربعین حسینی در مرز شلمچه

1397/10/11 دی

بنیاد کرامت امام رضا(ع) در ایام اربعین حسینی خدمات متفاوتی را در مرزهای زمینی ایران با عراق انجام داد.

بنیاد کرامت امام رضا(ع) در ایام اربعین حسینی خدمات متفاوتی را در مرزهای زمینی ایران با عراق انجام داد. خدماتی که نشان از تلاشی جمعی برای هر چه بهتر برگزار شدن آیین پیاده‌روی اربعین حسینی داشت. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد کرامت امام رضا(ع) در این ایام خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز زمینی شلمچه بود.

بنیاد کرامت امام رضا(ع) در این ایام با فعال‌سازی آشپزخانه مرکزی در نقطه صفر مرزی به پخت 70 هزار وعده غذایی و 100 هزار وعده پذیرایی پرداخت و در طول 10 روز فعالیت بنیاد این اقلام را میان زائران اربعین حسینی توزیع کرد.

راه اندازی موکب خادمان حرم مطهر رضوی توسط خادمان و خیرین با حضور ۴۰ نفر از خدام حرم امام رضا(ع) با مشارکت سازمان هماهنگی حرم از دیگر فعالیت‌های بنیاد در این ایام بود.

مرز شلمچه به عنوان مرز خروجی تمامی زوار خارجی شناخته می‌شود و به همین دلیل یکی از مرزهای استراتژیک کشور در ایام اربعین محسوب می‌شود. از این رو راه اندازی ایستگاه ارتباط‌گیری با کاروان‌ها و عناصر شاخص خارجی و اهدای 1000 بسته فرهنگی به منظور ارتباط‌گیری با عناصر شاخص و مسئولان کاروان‌های خروجی از دیگر اقدامات بنیاد کرامت امام رضا(ع) در این مدت بود.

سازماندهی ۱۲۰ خادم افتخاری از فاطمیون برای مشارکت در خدمت‌رسانی به زوار، حمایت دارویی از بیمارستان صحرایی در مرز شلمچه و پیگیری برای حل مشکلات زوار خارجی به ویژه زوار محروم پاکستانی و افغانستانی از دیگر فعالیت‌هایی که در ایام اربعین حسینی از سوی بنیاد کرامت امام رضا(ع) انجام شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: