عطر آگین شدن سفره های حسینی به شمیم رضوی

سفره های مساجد، تکایا،هیئت ها و عزاداران حسینی سیستانی و بلوچستانی به شمیم رضوی معطر شد.

1402/05/08 مرداد

۵۵ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال خادمیاران امام رئوف در این سرزمین پهناور سیستان وبلوچستان به عزاداران حسینی در دهه اول محرم خدمت رسانی کردند.

دادخدا خدایار مدیر کانون های خدمت رضوی استان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و با شروع مجالس عزاداری حسینی خادمیاران امام رئوف در سرزمین پهناور سیستان و بلوچستان با مردمان مهربان، دست به دست هم دادند تا محرم را بهانه ای کنند برای نشان دادن ارادت و عشق به اهل بیتی که هر چه داریم از عنایت آنهاست.

مدیر کانون های خدمت رضوی سیستان وبلوچستان افزود: خداوند را شاکریم که در دهه اول محرم امسال از محل دریافت کمکهای مؤمنانه مردم، خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی، توسط گروه های خادمیاری و جهادی در سطح استان ۱۰۵۱۶۰ پرس غذای گرم طبخ و در بین مساجد، تکایا، هیات های مذهبی و عزاداران حسینی در سطح استان توزیع نمایند .

خدایار با اعلام اینکه در سطح استان سیستان وبلوچستان، اکثریت شهرستان ها در این دهه سفره های مردم با عطر رضوی معطر شده گفت: خادمیاران امام رئوف با برپایی ۸۰ ایستگاه صلواتی ضمن تهیه، تدارک و توزیع حلیم، شربت، چای، هندوانه، سیب زمینی سرخ شده و سایر نذورات وصول شده عزاداران حسینی را در طول مدت برپایی مراسمات پذیرایی نمودند.

وی در پایان اشاره داشت: خادمیاران رضوی در قالب گروه های خادمیاری و جهادی با تهیه، تدارک و طبخ غذای گرم شامل چلو گوشت، چلو خورشت قیمه،قورمه سبزی و عدس پلو ۱۰۵ هزار و ۱۶۰ نفر از عزاداران حسینی را در تکایا، مساجد، هیات های مذهبی و مراکز نگهداری سالمندان،کودکان بی سرپرست، ترک اعتیاد و گرم خانه هاکه توان مالی اطعام در این ایام را نداشتند پذیرایی نمایند که در این راستا ۵۵ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال از محل جمع آوری نذورات نقدی و غیر نقدی هزینه نموده اند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: