بنیاد کرامت رضوی برگزار میکند؛

روضه‌های سیدوسالار شهیدان در باغ خاتون و زائرسرای رضوی 

1402/05/02 مرداد

همزمان با آغاز ماه محرم الحرام و عزای امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان، روضه‌های سیدوسالار شهیدان همراه حسینیه کودک به همت مدیریت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی به مدت 10 شب در مشهد در حال برگزاری است.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در گفتگو با بیان این مطلب اظهارکرد: در همین راستا این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام سلیمانی و مداحی حاج مصطفی قاآنی طی 10 شب در محل باغ اردوگاه خاتون تدارک دیده شده است و به موضوعات مختلفی در باب قیام امام حسین(ع) و توجه به مسئله مهم خانواده می‌پردازد.
فاطمه دژبرد با اشاره به پرداختن به موضوعی همچون اهمیت اقامه عزای حسینی و فرصت‌های مغفرت و رشد و تعالی در ماه محرم در نخستین شب این مراسم اظهارکرد: همچنین در دو شب بعدی این مراسم به مباحثی همچون خانواده و جایگاه آن در دین و مهمترین راهکار حفظ و اصلاح این رکن مهم اجتماعی پرداخته شد.
برپایی عزای حسینی در موقوفه خدمات زائر
همچنین مراسم مشابهی در عزای سیدوسالار شهیدان تا پایان دهه اول محرم به همت موسسه موقوفه خدمات زائر در حال برگزاری است.
سیدهاشم حسینی، مدیرعامل موسسه موقوفه خدمات زائر نیز در این باره به آستان‌نیوز گفت: در این مراسم حجج اسلام علی نژاد و عزیزی به قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی می پردازند و ذکر مصیبت امام شهید نیز توسط ذاکر اهل بیت حاج رضا یعقوبیان انجام خواهد شد.
مراسم عزاداری دهه اول محرم موسسه موقوفه خدمات زائر تا پایان این دهه همه شب بعد از نماز مغرب و عشا در زائرسرای رضوی برگزار شده و خادمان امام رئوف(ع) میزبان مردم سوگوار مشهد و زائران عزاداری بارگاه منور امام هشتم(ع) هستند.
 

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق:

یک نظر برای “روضه‌های سیدوسالار شهیدان در باغ خاتون و زائرسرای رضوی 

  • عباس کیاسالاری پور رونق

    ضمن تشکر از برگزاری ، لطفا برنامه های باغ خاتون برای عموم را اطلاع رسانی فرمایید.