مدیر امور محرومان بنیاد کرامت رضوی

تشرف 350 دانش‌آموز استثنایی احسان پذیر به حرم رضوی در نخستین روز محرم

1402/04/31 تیر

مدیر امور محرومان بنیاد کرامت رضوی از تشرف 350 دانش‌آموز دارای نیازهای ویژه (استثنایی) احسان‌پذیر استان خراسان رضوی به حرم مطهر امام هشتم(ع) در نخستین روز ماه محرم امسال خبر داد.

محمد معالی با اشاره به یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بنیاد کرامت رضوی مبنی بر ایجاد بستر لازم برای تشرف آسان زائران احسان‌پذیر به حرم منور رضوی اظهارکرد: در همین راستا برنامه‌ریزی مدونی در طی سال برای حضور و تشرف اقشار آسیب‌پذیر توسط بنیاد کرامت رضوی تدارک دیده می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، تشرف دانش‌آموزان احسان‌پذیر به مشهد است.
وی با بیان این که به همین منظور تعداد 350 دانش‌آموز با نیازهای ویژه از استان خراسان رضوی با یک نفر از والدین، از فردا به مدت دو روز مهمان خوان گسترده امام هشتم(ع) خواهند بود، ادامه داد: آئین استقبال از این دانش‌آموزان نیز فردا راس ساعت 16:30 با حضور خادمان بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع) انجام شده و بعد از زیارت این زائران، برنامه‌ای فرهنگی نیز برای آن‌ها در رواق دالهدایه برگزار خواهد شد.
مدیر امور محرومان بنیاد کرامت رضوی با اشاره به اقامت دو روزه این دانش آموزان در زائرشهر رضوی عنوان کرد: تمامی هزینه‌های مربوط به ایاب و ذهاب، پذیرایی و اسکان این زائران بر عهده آستان قدس رضوی بوده و برنامه پذیرایی در مهمانسرای حضرت نیز برای آن‌ها تدارک دیده شده است. 
وی همچنین به تشرف 350 دانش آموز با نیازهای ویژه به بارگاه نورانی حضرت رضا(ع) در سال گذشته گفت: اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در قالب فهرستی، 700 دانش آموز استثنایی را به همراه یکی از اعضای خانواده به مجموعه مدیریت امور محرومان بنیاد کرامت رضوی معرفی کرده بود که زمینه تشرف همه این عزیزان به مشهد طی سال گذشته و امسال فراهم شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: