با حمایت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی؛

از ۱۲۵ مادر مجاهد عرصه فرزندآوری در مشهد تجلیل شد

1402/04/25 تیر

با حمایت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی و در قالب همایش «خانواده باشکوه» از ۱۲۵ مادر مجاهد عرصه فرزندآوری در مرکز نوآوری‌های باغ خاتون مشهد تجلیل شد.علی اکبر روحی گل خطمی دبیر کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی در گفتگو با آستان نیوز با اشاره به هدف اصلی این ویژه برنامه اظهارکرد: این همایش […]

با حمایت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی و در قالب همایش «خانواده باشکوه» از ۱۲۵ مادر مجاهد عرصه فرزندآوری در مرکز نوآوری‌های باغ خاتون مشهد تجلیل شد.
علی اکبر روحی گل خطمی دبیر کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی در گفتگو با آستان نیوز با اشاره به هدف اصلی این ویژه برنامه اظهارکرد: این همایش هرسال به همت کانون جهاد فرزندآوری مسجد امام حسن مجتبی(ع) منطقه گلشهر مشهد با هدف تجلیل از خانواده‌هایی که در طی یک سال اخیر اقدام به فرزندآوری کرده‌اند، برگزار می‌شود .
علی اکبر روحی گل‌خطمی افزود: امسال نیز این همایش با عنوان «نذر فرزند به عشق امام حسین(ع)» با حمایت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در محل مرکز نوآوری‌های باغ خاتون مشهد برگزار شد و از خانواده‌های مدعو در فضایی مفرح تجلیل به عمل آمد.


وی اظهار کرد: سخنرانی وعاظ مشهور با موضوع فرزندآوری، اجرای نمایش‌های کمدی و شاد برای خانواده‌ها، اجرای بازی‌های گروهی برای کودکان و اهدای لوح و هدیه به خانواده ها از جمله برنامه های این همایش بود.
دبیر کارگروه جوانی جمعیت بنیاد کرامت رضوی هدف از اجرای این طرح را توجه و اهمیت به مساله فرزندآوری برشمرد و افزود: کشور ما در آستانه سقوط در تله جمعیتی قرار دارد و اگر در سال 1405 به 13 میلیون نوزاد نرسیم، قطعا در تله جمعیتی گرفتار خواهیم شد.
علی اکبر روحی گل‌خطمی با تاکید بر اینکه متاسفانه کشور ما 70 درصد کاهش زاد و ولد داشته است، افزود: سرانه فرزندآوری از 6 و نیم فرزند در دهه 60 به یک و نیم فرزند

کاهش پیدا کرده و این برای کشور اهل بیت(ع) بسیار مخاطره آمیز است.
وی با تاکید بر این که بهترین راهکار فرهنگ‌سازی است و تمام دستگاه‌ها و نهادها باید پای کار بیایند، متذکرشد: رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کرده‌‎اند اگر این امر فرزند آوری جدی گرفته نشود آینده هولناک و وحشتناک در انتظار ماست و دشمن بر ما چیره خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد نظافت‌یزدی، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان نیز در طی سخنانی در این مراسم بر اهمیت جهاد فرزندآوری در برهه کنونی تاکید کرد

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: