مدیر مرکز خادمیاری و کانون های خدمت

اجرای پویش «سروش رحمت» از عید غدیر تا اربعین حسینی

1402/04/18 تیر

مدیر مرکز خادمیاری و کانون های خدمت رضوی از اجرای پویش «سروش رحمت» در فاصله زمانی عید سعید غدیر خم تا اربعین حسینی امسال خبر داد و گفت: این پویش با رویکرد پراکندن طنین ملکوتی اذان در سطح شهرها، میادین، بوستان‌ها و محل‌های تجمع در سراسر نقاط کشور خبر داد.

احمد میرزاده با اشاره به اهداف این پویش ملی اظهارکرد: احیای شعائر دینی در سطح جامعه و گوشه و کنار میهن اسلامی، تشویق و ترغیب آحاد جامعه به معنویت و اهتمام به رفع آسیب‌های اجتماعی و مقابله با حیازدایی از جامعه اسلامی در زمره این اهداف است.
وی با بیان این که در این پویش از ظرفیت خادمیاران و یاوران رضوی استفاده خواهد شد، ادامه‌داد: در همین راستا در مدت برگزاری این پویش، خادمیاران و یاوران رضوی برادر که دارای تسلط و بهره‌مند از صوت خوش هستند، در اوقات نمازهای ظهر و مغرب با استقرار در مکان مناسب نسبت به اقامه اذان اقدام خواهند کرد.
مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی تاکید کرد: خادمیاران مستندات تصویری را در صفحه  شخصی خود در سامانه بارگذاری خواهند کرد.
میرزاده با بیان این که برای اذان گفتن، روایات ثمرات بسیاری نقل شده که شاید بالاترین و بیشترین ثمرات آن، توجه قلب‌ها به سوی خداوند متعال و دور شدن از شیطان و همچنین خوش خلقی است، اضافه‌کرد: با این حال متاسفانه اذان گویی در این زمانه از رسم افتاده و دیگر کسی کمتر به سراغ اذان گفتن می رود مگر همان اذانی که در صداوسیما و یا بلندگوهای مساجد شنیده می شود.
وی بیان کرد: از این رو در این پویش برآنیم با توجه به اوضاع اجتماعی حاکم بر جامعه و رسالت اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، خادمیاران و یاوران رضوی با خلوص نیت در دو وقت نماز ظهر و مغرب در میادین، معابر و محل‌های پرتعدد نسبت به پراکندن گلبانگ اذان اقدام کنند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: