خدمت کریمانه به مجاوران در دهه ولایت / از اطعام حاشیه‌ نشینان تا اسکان زائران نیازمند

1402/04/13 تیر

همزمان با دهه ولایت و به همت بنیاد کرامت رضوی، خدمات گسترده‌ای در شهر مقدس مشهد ارائه می‌شود.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: یکی از طرح‌های خدمت‌رسانی بنیاد کرامت رضوی در دهه ولایت و عید سعید غدیر، طبخ غذا و اطعام گسترده در سراسر کشور است که به همت کانون‌های خدمت رضوی و با مشارکت خیران انجام و صدها هزار نفر از مردم عزیز کشورمان اطعام می‌شوند.
 

توزیع ۸۰ هزار پرس غذا در حاشیه شهر
جعفر رئیسیان‌زاده افزود: مدیریت امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی نیز در قالب این طرح، اطعام گسترده مجاوران حضرت رضا(ع) در مناطق حاشیه شهر مشهد را در دستور کار دارد و در همین راستا در دهه ولایت، بیش از 80 هزار پرس غذا بین ساکنان حاشیه شهر توزیع خواهد شد.
 

حمایت و پشتیبانی از موکب‌های مردمی
وی پشتیبانی از موکب‌های سطح شهر با تامین اقلام اساسی پذیرایی از زائران و مجاوران را  از دیگر اقدامات این مجموعه برشمرد و ادامه داد: همچنین در راستای پاسداشت عید سعید غدیر خم، غرفه‌ای در این ایام تحت عنوان «غدیر و امتداد آن تا ظهور» در محل بوستان صادقیه واقع در بولوار الهیه، بولوار صادقیه 18 برپا می‌شود.
 

توزیع عیدانه بین خانواده سادات
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی اضافه کرد: توزیع 300 بسته عیدانه بین خانواده ‌سادات با اعتبار یک میلیارد و یکصد میلیون تومان، از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده از سوی مدیریت امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی برای این دهه مبارک است.
 

خدمات حوزه اسکان 
وی همچنین به اقدامات مدیریت امور زائران بنیاد کرامت رضوی اشاره کرد و افزود: این مجموعه نیز خدمت‌رسانی به زائران نیازمند و آسیب‌پذیر اقدامات مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است که تشرف متمرکز کاروان‌های سادات احسان پذیر سراسر کشور در دهه ولایت به مشهد در زمره مهم‌ترین این فعالیت‌ها در روزهای پیش رو است. رئیسیان‌زاده افزود: به همین منظور تمامی اقدامات لازم برای پذیرایی از زائران، اعم از حمل و نقل، پذیرایی، اسکان و تدارک برنامه‌های فرهنگی برای آن‌ها انجام شده است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: