مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی

کارگاه ارتباط موثر با خانواده برای مادران چند فرزندی برگزار شد

1402/04/05 تیر

به همت مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی، کارگاه ارتباط موثر با خانواده برای مادران چند فرزندی در محل سالن اجتماعات باغ اردوگاه خاتون مشهد برگزار شد.

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی در تشریح جزئیات این ویژه برنامه گفت: کارگاه مذکور با هدف ارائه آموزش‌های لازم در حوزه فرزندآوری و تربیت فرزندان به مادران مشهدی دارای چند فرزند برگزار شد و میزبان 200 نفر از بانوان این شهر بود.

فاطمه دژبر با بیان این که کارگاه ارتباط موثر با خانواده برای مادران چند فرزندی ذیل رویداد ملی «شکوه مادری» تعریف شده است، ادامه داد: یکی از برکات طرح شکوه مادری آن بود که شبکه به‌هم‌پیوسته و منسجمی از بانوان ایرانی و مادران زیر 40 سال را در سراسر کشور با هم آشنا کرد و «شبکه مادران یاور نسل رضوی» یا همان «شمیم» عبارت از همین افراد بود.

وی اضافه کرد: در همین راستا با شناسایی مادرانی که با سه فرزند یا بیشتر در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و سیاسی حضور فعال دارند، در شهرستان مشهد، میزبان 200 نفر از آن‌ها در قالب کارگاه مذکور بودیم و در این گردهمایی دکتر شاهین فرهنگ، مدرس دانشگاه به طرح مسائل مختلف درباره لزوم فرزندآوری و موضوع مهم پرورش و تربیت فرزندان پرداخت.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: