مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی

آغاز طرح «زندگی به سبک رضوی» در سال 1402 در مشهد

1402/04/03 تیر

مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی از آغاز طرح «زندگی به سبک رضوی» در سال 1402 در مشهد همزمان با سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) خبر داد.

فاطمه دژبر با اشاره به برپایی همایش زوجین «زندگی به سبک رضوی» با حضور دکتر شاهین فرهنگ، مدرس دانشگاه در محل سالن همایش‌های صداوسیمای مرکز خراسان رضوی ، اظهارکرد: با این همایش به صورت رسمی طرح «زندگی به سبک رضوی» در سال جاری نیز آغاز شد تا فعالیت‌های مرتبط با زندگی زوج های جوان نیز کلید بخورد.
وی با اشاره به حضور 700 نفر زوج در این گردهمایی متذکرشد: این افراد در زمره نومزدوجینی هستند که پس از فرایند تکمیل ثبت‌نام و با حضور در همایش اولیه، با انتخاب یکی از بسته‌های طرح «زندگی به سبک رضوی» تا یک سال از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.
مدیر مرکز بانوان و امور خانواده بنیاد کرامت رضوی به بسته‌های سه‌گانه این طرح نیز اشاره و بیان کرد: بسته نخست این طرح شامل بسته عمومی با دارا بودن 3 کارگاه مهارتی، پشتیبانی اختصاصی ماهیانه، دو جلسه مشاوره و آموزش‌های مجازی است.
وی بسته تخصصی این طرح را نیز شامل آزمون تحلیلی، ارائه برنامه اختصاصی زندگی متناسب با تحلیل تست، عصرانه های مهارتی با 4 کارگاه تخصصی، دو جلسه مشاوره و آموزش‌های مجازی دانست و بیان کرد: بسته سوم این طرح نیز بسته ویژه نام دارد که دارای موضوعاتی همچون تست تحلیلی ارائه برنامه اختصاصی زندگی متناسب با تحلیل تست، مربی اختصاصی زندگی و آموزش‌های مجازی است.
دژبر یادآور شد: زوج‌های جوان شرکت‎‌کننده در این طرح، دارای یک پیشتیبان خواهند بود که در طی این مدت آن‌ها را با موضوعات مهارتی زندگی آشنا سازد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: