معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خبر داد

تشرف بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر نیازمند به حرم رضوی در طرح «مهر درخشان»

1402/03/09 خرداد

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: طرح مهر درخشان رضوی از سال 95 در حال اجرا بوده است که در قالب آن تاکنون بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از افراد محرومی که تاکنون به مشهد سفر نکرده بودند، تشرف پیدا کردند.

جعفر رئیسیان‌زاده در درباره تشرف بیماران صعب‌العلاج به حرم رضوی اظهار کرد: ذیل طرح مهر درخشان و به مناسبت دهه کرامت برنامه تشرف 1300 نفر از بیماران صعب‌العلاج تحت عنوان دارالشفا اجرا شد. مدت اجرای این طرح از 3 تا 7 خرداد ماه است که یک اتوبوس از هر استان عازم مشهد می‌شود و زائران آن برای سه روز اسکان و غذا مهمان امام رضا(ع) هستند.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی با بیان این که در سوم و چهارم خرداد ماه ورودی حجم بالایی از این زائران را داشتیم، ادامه داد: در همین راستا 5 خرداد ماه تمام زائران در مشهد حضور داشتند و از ویژه برنامه فرهنگی در رواق حضرت زهرا(س) استفاده کردند.
رئیسیان‌زاده گفت: به همین منظور برنامه های مختلف فرهنگی و دینی نیز در قالب این ویژه برنامه توسط معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی برگزار ‌شد. 
در این برنامه ابراهیم احمدی به مدیحه‌‎سرایی پرداخت و اجرای سرود توسط گروه سرود گلدسته‌های حرم انجام ‌شد. در نهایت مراسم با سخنرانی حجت السلام و المسلمین سید مجتبی سد سلیمانی به پایان ‌رسید.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق:

یک نظر برای “تشرف بیش از یک میلیون و 500 هزار زائر نیازمند به حرم رضوی در طرح «مهر درخشان»

  • ناشناس

    من خودم یک بار به زیارت آقاجان رفتم ولی پسرمو که نذر کردم ببرم قسمت نشده