به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی انجام شد؛

برگزاری جشن تکلیف 200 دختر تازه مکلف در پویش «دختر ماه»

1402/03/09 خرداد

به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی جشن تکلیف 200 دختر تازه مکلف در قالب طرح «دختر ماه» برگزار شد.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در این مراسم که با مشارکت آموزش و پرورش و همزمان با ایام دهه کرامت در سالن آمفی تاتر باغ اردوگاه خاتون برگزار شد، دختران تازه مکلف در جشن باشکوهی که برای آن‌ها تدارک دیده شده بود شرکت کردند.
فاطمه دژبرد، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح، اجرای مسابقه، اهداء جوایز اعم از چادر، سجاده، جانماز و… از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه این جشن بود.
وی با بیان اینکه پویش «دختر ماه» یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی است، گفت: تاکنون بیش از 4 هزار دختر تازه مکلف در این طرح شرکت کردند.
دژبرد با اشاره به اینکه این طرح ویژه دختران 8 و 9 ساله است، ادامه داد: این طرح تنها به برگزاری جشن ختم نمی‌شود بلکه مخاطبان با عضو شدن در کانان «دختر ماه» با ما ارتباط مستمر برقرار می‌کنند و توسط پشتیبان‌ها حمایت می‌شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: جهت آگاه‌سازی و معرفت‌افزایی دختران نسبت به تکلیف و تشرف به ساحت الهی و آشنایی با ماموریت‌های خود، پشتیبانان آموزش دیده با ارتباط تلفنی و تماس با دختران و همچنین ارتباط با آنان در فضای مجازی فعالیت‌های پیش بینی شده‌ای را که در 3 حیطه کمک به خودسازی معنوی، جسمی و فکری دختران در قالب برنامه‌های جذاب و متنوع در طول روزهای هفته اجرا و در هر مرحله امتیازی را برای دختران ثبت می‌کنند.
دژبرد خاطر نشان کرد: در پایان طرح نیز به دخترانی که بیشترین و البته بهترین فعالیت‌ها را داشته‌اند هدیه‌ای جهت تبرک تقدیم می‌شود.
وی اضافه کرد: با مشارکت آموزش و پرورش و مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی برای بیش از 1000 دختر تازه مکلف در قالب پویش «دختر ماه» جشن تکلیف برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: