همزمان با روز کارگر؛

آیین تقدیر از کارکنان موسسه موقوفه خدمات زائر برگزار شد

1402/02/12 اردیبهشت

همزمان با بزرگداشت روز کارگر، آیین تقدیر از 100 نفر از کارکنان موسسه موقوفه خدمات زائر برگزار شد.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی حوزه تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: از نشانه‌های مومن، داشتن صداقت و راستی کلام و گفتار است که این صداقت باعث عزت و عاقبت بخیری در دنیا و آخرتی می شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس فرازی عنوان کرد: امام علی(ع) می فرمایند: «کسی که در مسیر کسب و روزی حلال قدم بر می‌دارد همچون مجاهد در راه خداست.»
وی بیان کرد: این کسب رزق و روزی حلال برای شما کارگران در قالب خدمت‌رسانی به زائران علی بن موسی الرضا(ع) میسر شده است که باید از این فرصت و نعمت به نحو احسن بهره و استفاده کافی را ببرید.
حجت الاسلام فرازی با بیان اینکه برگرفته از اسناد بالادستی 8 واژه زائر، زیارت، مزور، خادم، خدمت، مخدوم، حرم و حریم در بارگاه منور رضوی مطرح است، ادامه داد: ماموریت اصلی ما زیارت، کسب عنوان زائر بودن، معرفت  و شناخت مزور، خادم بودن، فهمیدن خدمت و ارادت به حضرت است.
وی  ادامه داد: این زیارت و خدمت یا در داخل حرم و وسعت یک میلیون متر مربعی انجام می‌شود و یا در حریم و اطراف حرم و هر جای عالم که یاد ونام حضرت رضا(ع) است، ارائه می‌شود. در واقع کسب رزق حلال و خادمی امام رضا(ع) دو نعمتی است که در جوانی و گذر عمر ما برای ما مقدر شده است.
 مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی حوزه تولیت آستان قدس رضوی در ادامه خطاب به کارگران گفت: شما مسئولیت‌های مختلفی را بر عهده دارید و باید کارتان را به خوبی انجام دهید زیرا رزقی که دارید  باید حلال باشد، هدف باید خدمت به خدا و زائران علی بن موسی الرضا(ع) باشد.
وی تصریح کرد: یکی از محبوبین که در قرآن به آنها اشاره شده است، محسنین و انسان‌های نیکوکار هستند که مصداق کامل احسان خدمت به خلق است این خدمت می‌تواند از یک سلام آغاز شود و تا سایر خدمات به زائران ادامه یابد.
حجت‌الاسلام فرازی با بیان اینکه نجات و عاقبت به خیری در صداقت است، گفت: صداقت در گفتار و کردار و امانتداری شرط عاقبت بخیری است در واقع همه ما اهل یک خانواده‌ایم از همین رو باید به یکدیگر مهر بورزیم و در مشکلات و گرفتاریها یار و یاورهم باشیم.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: