ورزشگاه امام رضا(ع) میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان

1402/01/28 فروردین

بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال افغانستان، تیم ملی فوتسال این کشور از 20 فروردین و به مدت یک ماه از امکانات مجموعه ورزشی امام رضا(ع) استفاده می‌کند تا خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده کند.

علیرضا تاج‌فیروز مدیر موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی با اعلام خبر برگزاری اردوی تدارکاتی یک‌ماهه  فوتسال افغانستان در مجموعه ورزشی امام رضا(ع) مشهد اظهار کرد: ۱۴ سالن مجهز و جداگانه، یک درمانگاه شبانه‌روزی و دائمی، دو سالن بدن‌سازی مجهز برای بانوان و آقایان، پارکینگ هفت طبقه و زمین تمرینی درجه‌یک، فقط بخشی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ورزشگاه امام رضا(ع) است که باعث شده تا فیفا، رتبه A+ را به آن اختصاص دهد و بر این اساس، زیرساخت ارزشمند این فضای ورزشی باعث شده تا پس از برگزاری بازی‌های تدارکی، باشگاهی و ملی، تیم‌های مختلفی از آن به‌عنوان زمین اختصاصی و فضای تمرینی خود بهره ببرند.
وی افزود: طبق اعلام موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی، مقرر شده تا این بار و در آستانه بازی‌های جام ملت‌های آسیا، از تمرینات تخصصی تیم ملی فوتسال افغانستان میزبانی کند و از 20 فروردین به مدت یک ماه، بازی‌های تدارکاتی در زمین اصلی و بازی‌های تمرینی گروه در زمین تمرینی این مجموعه ورزشی برگزار شود.
 

ارائه خدمات باکیفیت اما به‎صرفه
مجید مرتضایی، سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان در تشریح علت انتخاب ورزشگاه امام رضا(ع) بیان کرد: کمبود امکانات ورزشی در کشور افغانستان از یکسو و سکونت حدود 10 نفر از بازیکنان تیم ملی افغانستان در مشهدالرضا(ع) باعث شده تا انتخاب مجموعه ورزشی امام رضا(ع) به‌عنوان زمین تمرینی برای این گروه، بهترین گزینه باشد. علاوه بر این، اگر شما برای گروه تحت رهبری خود ورزشگاه امام رضا(ع) را انتخاب کنید، امکان دریافت خدماتی در سطح کیفیت بین‌المللی را دارید درحالی که از نظر قیمت تمام‌شده، تقریباً از همه زیرساخت‌های ورزشی دیگر به‌صرفه‌تر است.
وی افزود: در سایه هماهنگی با مدیران ورزشی آستان قدس رضوی، این امکان برای ما فراهم شده که دسترسی بسیار مناسبی به سالن فوتسال شهید بهشتی داشته باشیم. به‌موازات این، رستوران، خوابگاه و سالن بدن‌سازی نیز در اختیار بازیکنان قرار گرفته و حتی امکان تمرینات آبی هم در مجموعه آبی آستان قدس وجود دارد.
تیم ملی ‌امید فوتسال افغانستان پس از عید سعید فطر برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی‌ امید ایران عازم تهران می‌شود و پس از آن، تمرینات خود را تا مسابقات جام ملت‎های آسیا در ورزشگاه امام رضا(ع) ادامه خواهد داد. تیم ملی بزرگسالان افغانستان نیز بازی تدارکاتی با تیم ملی بزرگسالان لبنان به میزبانی بیروت را در برنامه خود دارد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: