۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های مناطق مرزی خراسان جنوبی اهدا شد

1402/01/19 فروردین

۱۰۰ سری جهیزیه با همکاری بنیاد کرامت رضوی و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری به زوج‌های جوان مناطق مرزی خراسان جنوبی اهدا شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی در حاشیه آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق مرزی این استان گفت: این جهیزیه‌ها که با همکاری بنیاد کرامت رضوی، قرارگاه شهید ناصری و خیرین تهیه شده است، بین نیازمندان در چهار شهرستان مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه که قبلا شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

محمدعلی ابراهیمی هدف از اهدای این جهیزیه‌ها را ترویج ازدواج آسان ذکر کرد و گفت: باید فرهنگ ازدواج آسان در جامعه ترویج یابد تا مشکلاتی که در زمینه تشکیل زندگی سر راه جوانان وجود دارد، برداشته شود.

وی از اجرای طرح اطعام رضوی نیز خبر داد و گفت: ۱۰ هزار پرس غذا در ۳۸ نقطه استان بین نیازمندان در نیمه دوم ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به توزیع پنج هزار بسته معیشتی افزود: برای تهیه این سبدهای غذایی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که توزیع آن از دیروز آغاز شد و تا دهه کرامت ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز حاشیه این مراسم گفت: ۱۰۰ سری جهیزیه شامل ۹ قلم کالا شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، سرویس قابلمه، ظروف چینی، پتو و سرویس قاشق و چنگال در شهرستان‌های‌ نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود.

سردار غلامعلی تناکی افزود: برای هر سری جهیزیه ۲۵ میلیون تومان و جمعا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آنها هزینه شده است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: