ارائه مشاوره رایگان به 443 زائر حرم مطهر رضوی در میزهای خدمت 

1402/01/08 فروردین

با حضور بیش از 46 استاد مشاور، حدود 443 زائر و مجاور از خدمت جدید مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در برپایی میزهای خدمت مشاوره بهره‌مند شدند.

برای همه زائران و مجاورانی که از 25 اسفند تا 4 فروردین خود در زیارت حرم مطهر رضوی، مخاطب اساتید مشاور در میزهای مشاوره رایگان آستان قدس رضوی بودند، تجربه کسب مشورت و استفاده از خدمات این کارشناسان، نمونه کسب راهنمایی‌های گره‌گشایی بود که از مشکلات زناشویی گرفته تا چالش‌های بالینی را برایشان آسان‌تر کرد.
دکتر رضا آذریان، مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی در تشریح جزئیات این برنامه گفت: در جریان برپایی 4 میز خدمت مشاوره که در رواق کتاب و مقبره شیخ طبرسی مستقر بود، تلاش شد تا حضور خادمیاران مشاور و روان‌شناس آستان قدس رضوی زمینه‌ساز برکت مضاعفی باشد که در کنار فیض زیارت، گره از مشکلاتشان باز کند. وی افزود: از 15 اسفند تا 4 فروردین در قالب دو شیفت چهارساعته از 9 صبح تا 17 عصر، در مجموع بیش از 46 استاد مشاور متشکل از 28 کارشناس بانو و 18 مشاور آقا در میزهای خدمت مستقر بودند و به‌صورت جداگانه، به ارائه خدمت پرداختند. علاوه بر این، مجموعاً 443 نفر متشکل از 270 زائر بانو و 173 زائر آقا از این خدمات بهره‌مند شدند که 250 نفر از مشهدی‌ها و مابقی غیرمشهدی بودند.
آن‌طور که مدیر مرکز جامع مشاوره بنیاد کرامت رضوی تأکید داشت، مشاوره خانواده بیشترین اولویت را در موضوعات موردمطالبه مراجعان به خود اختصاص داده و پس از این، موضوعات بالینی همچون افسردگی و اضطراب و سایر موضوعات مطرح شده است. وی ادامه داد: علاوه بر این، مقدمات راهنمایی و آشنایی اولیه مخاطبان با درمان‎های مشاوره‎ای و روان‎شناسی همچون مشاوره خانواده، کودک و نوجوان، مشاوره پیش از ازدواج، درمان مشکلات بالینی و البته تربیت فرزند به مراجعان ارائه شده تا زائران و مجاوران اگر نیازمند دریافت خدمات تکمیلی هستند، راه به کلینیک باب‎الهادی حرم مطهر پیدا کنند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: