مدیر موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی خبر داد:

660 دقیقه ورزش حرفه‌ای برای 540 نفر | آیین اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان آستان قدس رضوی برگزار شد 

1401/12/27 اسفند

آیین اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان آستان قدس رضوی به میزبانی سالن همایش‌های موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی برگزار شد.

مدیر موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی در تشریح جزئیات این برنامه گفت: براساس ارزیابی‌های دقیق، در طی پنج ماهی که این مسابقات به طول انجامید، 540 نفر از همکاران حاضر در جشنواره حدوداً 660 دقیقه به‌صورت حرفه‌ای ورزش کرده‌اند. این دستاوردی است که می‌توان به آن افتخار کرد و در سال‌های آینده هم بر ارتقای کمی و کیفی آن متمرکز خواهیم بود.
علیرضا تاج فیروز با اشاره به اهداف و جزئیات برگزاری این همایش گفت: حقیقت این است همواره کسانی که ورزش می‌کنند، از نشاط بیشتری نسبت به افراد دیگر برخوردار هستند و این موضوع برخی اقشار همچون کارمندان اهمیت بیشتری دارد، زیرا سلامت جسمی و فکری این افراد، توفیق مضاعفی برای سازمان آن‌ها در پی خواهد داشت و بر این اساس، بنیاد کرامت رضوی هم مسابقات فوتسال را در امتداد سال‌های قبل، در سال 1401 برگزار کرد.
وی افزود: سال‌های گذشته به مناسبت‌های مختلف، جشنواره‌های فرهنگی ورزشی و مسابقات متعددی برگزار می‌شد و از جام رمضان گرفته تا دهه ولایت و دهه کرامت، شاهد برگزاری رویدادهای ورزشی مختلفی بودیم. با این حال، امسال طبق تدبیری مدیرعامل بنیاد کرامت قرار شد تا مسابقات فوتسال با حضور 36 تیم از همه مؤسسات، نهادها و شرکت‌های آستان قدس برگزار شود و همکاران در قالب سه گروه 12 تیمی به رقابت بپردازند.
مدیر موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی‌های دقیق، در طول پنج ماهی که این مسابقات به طول انجامید، 540 نفر از همکاران حاضر در جشنواره حدوداً 660 دقیقه به‌صورت حرفه‌ای ورزش کرده‌اند. این دستاوردی است که می‌توان به آن افتخار کرد و در سال‌های آینده هم بر ارتقای کمی و کیفی آن متمرکز خواهیم بود.
وی ادامه داد: بر پایه استقبال چشمگیری که از جانب همکاران شاهد هستیم، بنا داریم تا مسابقات فوتسال در سال آینده به‌صورت لیگ استمرار پیدا کند و در قالب سه لیگ، هر لیگ میزبان برگزاری مسابقه میان 12 تیم شرکت‌کننده باشد. در نهایت هم براساس قواعد و ضوابطی که اعلام خواهد شد، تیم‌های منتخب با هم به رقابت می‌پردازند تا تیم منتخب در قالب مسابقات حذفی مشخص شود.
تاج فیروز از برگزاری مسابقات مشابه در رشته‌های دیگر همچون والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز خبر داد و تصریح کرد: در حوزه ورزش‌های تیمی، والیبال هم از جمله  رشته‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. در حوزه انفرادی هم مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز برگزار خواهد شد تا به هر ترتیب، زمینه ورزش حرفه‌ای برای طیف وسیع‌تری از همکاران مهیا باشد.
در این مراسم که اعضای تیم‌ها به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، تیم‌های برنده اعلام و از نفرات برگزیده با اهدای جوایز مسابقات تجلیل شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: