آغاز به کار پویش «خانه‌های رضوی» با هدف تکریم و تامین اسکان زائران نوروزی

1401/12/27 اسفند

مدیر مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی از آغاز به کار پویش «خانه‌های رضوی» با هدف خدمت رسانی مجاوران به زائران نوروزی در حوزه تامین اسکان خبرداد.

فاطمه دژبرد در آیین تکریم از بانیان اسکان زائر در دهه آخر صفر و آغاز پویش ملی «خانه‌های رضوی» ویژه پذیرایی از زائران نوروزی که با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی و خدمتگزاران رضوی در باغ اردوگاه خاتون برگزار ‌شد، اظهار کرد: سال جاری همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر المضفر قرارگاه مردمی نجمه خاتون با هدف ساماندهی خدمت رسانی مجاوران به زائران در حوزه اسکان و… آغاز به کارکرد.
وی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز به کار این قرارگاه مردمی ویژه ایام شهادت امام مهربانی‌ها، بیش از 13 دبیرخانه ذیل این قرارگاه در مناطق مختلف سطح شهر مشهد شکل گرفت، افزود: هر دبیرخانه از یک مسئول برخوردار بوده که وظیفه آن علاوه بر خدمت به زوار، ترغیب مردم محله نسبت به میزبانی و پذیرایی از زائران در اشکال مختلف من جمله اسکان است. 
مدیر مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی با بیان اینکه در دهه آخر با تلاش رابطان مستقر در محلات بیش از 740‪ منزل برای خدمت رسانی به زائران در حوزه اسکان اعلام آمادگی کردند که معتقدم این عزیزان مروجان حقیقی امر زیارت و کلام اهل بیت(ع) هستند.
دژبرد از آغاز به کار پویش خانه‌های رضوی با هدف خدمت رسانی مجاوران به زائران نوروزی در حوزه اسکان خبرداد و گفت: اشتیاق خدمت رسانی مجاوران به زائران نوروزی امام رضا(ع) نسبت به دهه آخر صفر دوچندان است و همچنان مردم ولایتمدار مشهدی پای کار خدمت به زائران ولی نعمت خویش ایستاده اند و بدون شک همچون دهه آخر صفر عاشقانه به زائران نوروزی خدمت خواهند کرد. 
در پایان این مراسم قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی از 6 نفر از خدمتگزاران رضوی و یک زوج کهنسال روشن دل که در دهه آخر صفر منزل خود را ویژه اسکان زائران رضوی اختصاص داده بودند، با هدایای متبرک رضوی تقدیرکرد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: