یاری به زلزله‌زدگان خوی

1401/11/11 بهمن

به همت معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی و با همکاری کانون خدمت رضوی شهرستان خوی، خدماتی به زلزله‌زدگان این شهرستان ارائه شد.

جعفر رئیسیان‌زاده، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی: همزمان با وقوع زلزله شهرستان خوی که موجب فوت چند نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر از هموطنانمان و همچنین وارد آمدن خسارات مختلف به مردم محلی این شهر شد، آستان قدس رضوی با همکاری خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان خوی به یاری زلزله‌زدگان شتافتند.

در این رابطه بعد از هماهنگی‌های لازم در چهارشنبه‌های امام رضایی شهرستان خوی، خادم یاران و یاوران کانون رضوی این شهرستان با حضور در روستاهای زلزله‌زده، تعداد ۶ هزار وعده غذای گرم، ۶۰۰ بسته فرهنگی و نوشت‌افزار، وسایل بهداشتی، لباس و … را بین زلزله‌زدگان توزیع کردند. همچنین با اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان سعی شد لحظاتی مفرح و شاد برای آنان ایجاد شود.

همچین جلسه هم‌اندیشی و کارگروه ویژه در ستاد استان آذربایجان غربی با حضور مسئولان استانی و کانون‌های تخصصی و عمومی خدمت رضوی برگزار و تیم ارزیاب راهی مناطق زلزله شد.

در همین راستا، پویش “دست مهربانی” جهت جمع‌آوری اقلام ضروری برای زلزله‌زدگان از جمله پتو و وسایل گرمایشی نیز توسط دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان غربی راه‌اندازی شده است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: