آمادگی مجتمع‌های میان‌راهی آستان قدس رضوی برای اسکان مسافران مانده در راه

1401/10/21 دی

با توجه به بارش برف، برودت هوا و سرمای شدید در استان خراسان رضوی و دشواری تردد در جاده‌ها، آستان قدس رضوی مجتمع‌های میان راهی خود را برای اسکان اضطراری مسافران فعال کرد.

مدیر موسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی با اعلام این خبر گفت: برای خدمت‌رسانی به مسافران در جاده‌های منتهی به مشهد مقدس، بازدید لازم از مجتمع‌های میان‌راهی انجام و تمهیدات اقدامات لازم اتخاذ شد.
 

تامین سیستم گرمایشی و آب گرم
سید هاشم حسینی با اشاره به بازدید صورت گرفته از مجتمع میان‌راهی دامغان در استان سمنان، مجتمع میان‌راهی کاهک در سبزوار و سایر مجتمع‌های اطراف مشهد افزود: تامین سیستم‌های گرمایشی، فراهم کردن آب گرم، مفروش کردن فاصله پارکینگ‌ها تا مکان اقامت و همچنین برف‌روبی مجتمع‌ها، از جمله اقدامات انجام شده طی این بازدیدها بود.
 

هماهنگی با هلال‌احمر و پلیس
حسینی ادامه داد: همچنین طی هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های خدمت‌رسان و مسئولان محلی هر مجتمع، خدمات ویژه‌ای برای زائران و مسافرانی که در مسیرهای جاده‌ای گرفتار شده‌اند و نیاز به کمک دارند ارائه می‌شود.
وی اظهار کرد: در جوار مجتمع‌های میان‌راهی، ایستگاه‌های هلال احمر، اورژانس جاده‌ای و گشت‌های پلیس نیز مستقر است و خدمات مورد نیاز زائران را ارائه خواهند کرد. به گفته حسینی همچنین طی هماهنگی با هلال احمر، پتوی مورد نیاز جهت اسکان مسافران نیز تامین خواهد شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: