برپایی اردوهای ویژه ماه مهمانی خدا در باغ اردوگاه خاتون

1401/01/22 فروردین

مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی، طرح اردویی متفاوتی را برای استفاده شهروندان مشهدی از فضای باغ اردوگاه خاتون با ویژه برنامه‌های معنوی در ماه مبارک رمضان تدارک دیده است.

فاطمه دژبرد رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در اعلام جزئیات این خبر بیان کرد: در ماه رمضان امسال، بسته اردویی متنوعی شامل اردوهای «دختر ماه» ویژه دختران روزه اولی، اردوهای «بهار در بهار» ويژه محافل خانگی بانوان و نیز اردوهای «دورهمی» ويژه جمع‌های خانوادگی در نظر گرفته شده است.
وی افزود: با بسته فرهنگی تدارک دیده شده در کنار اردوها شامل محفل انس با قرآن، جشن و بازی‌های گروهی، کارگاه آموزشی و صرف افطاری، همه مخاطبین این برنامه حس و حال معنوی متفاوتی را در ماه مبارک رمضان در محیط مفرح و دلنشین باغ اردوگاه خاتون تجربه می‌کنند.
دژبرد اظهار کرد: مدارس متقاضی برگزاری اردوی «دختر ماه»، بعد از ثبت نام، از ساعت 16 تا20 در جشن ويژه روزه اولی‌ها، کارگاه‌های آموزشی، پذیرایی افطار و نماز جماعت استفاده می‌کنند. اردوی «بهار در بهار» نیز ویژه محافل جزء خوانی خانگی بانوان مشهدی است که علاقه‌مندان می‌توانند ضمن اعلام آمادگی و نام‌نویسی، مراسم قرائت قرآن کریم خود را از ساعت 16 تا 20 در کنار بهره‌مندی از ویژه‌برنامه‌های فرهنگی باغ خاتون ازجمله گعده معرفتی، کارگاه‌های آموزشی و افطاری، در فضای باغ برگزار کنند. 
وی همچنین بیان کرد: اردوهای «دورهمی» نیز برای محافل خانوادگی و افطاری سازمان‌ها از ساعت 18 تا 20 در نظر گرفته شده تا همه گروه‌های هدف امکان برگزاری یک افطاری دلخواه همراه استفاده از کارگاه آموزشی و برنامه‌های مفرح گروهی را در فضای معنوی باغ خاتون داشته باشند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: