میزبانی از مجاوران محروم با روزانه 2 هزار پرس غذای متبرک در ماه مبارک رمضان

1401/01/22 فروردین

مدیریت امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی، در هر روز از ماه مبارک رمضان حدود 2 هزار پرس غذای متبرک بین خانواده‌های کم بضاعت در شهر مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی توزیع می‌شود.

بنیاد کرامت رضوی که در مناسبت‌های خاص و ایام مختلف، همواره خدمات گسترده‌ای را به محرومان ارائه می‌کند، در ماه مبارک رمضان نیز یکی از برنامه‌های اصلی خود را توزیع غذای متبرک بین محرومان قرار داده است. در همین راستا مدیریت امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی که رسیدگی به وضعیت معیشت و سلامت مجاوران محروم را وظیفه خود می‌داند، همانند سال‌های گذشته امسال نیز همزمان با ماه مبارک رمضان این خدمت را اجرایی کرده است.

توزیع غذا بین محرومان شناسایی‌شده در حاشیه مشهد و شهرستان‌های استان
در این راستا روزانه دو هزار پرس غذای متبرک طبخ شده در مهمانسرای حضرت رضا(ع) توسط مدیریت امور مجاورین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی و با کمک شبکه خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی استان به دست خانوارهای محروم شناسایی شده در حاشیه شهر مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی می‌رسد. 


مشارکت در توزیع 1800 پرس افطاری در سه روز هفته
همچنین مدیریت امور مجاورین با مشارکت خیریه امام جعفر صادق(ع)، طی سه روز در طول هفته، 1800 پرس انواع غذای گرم طبخ شده را در وعده افطار بین خانوارهای کم برخوردار ساکن مناطق حاشیه‌ای شهر توزیع می‌شود.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: