پويش جامه مهربانی عیدی خادمیاران رضوی به كودكان كم برخوردار کشور

1401/01/04 فروردین

همزمان با آغاز سال جديد و به همت شبكه ملی خادمياري، پويش جامه مهربانی با هدف تأمين پوشاك و البسه نو برای كودكان كم برخوردار سراسر کشور اجرا می‌شود.

محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اعلام کرد: همزمان با آغاز سال نو و با هدف تأمين پوشاك و البسه برای كودكان كم برخوردار کشور، پویش  جامه مهربانی به منظور جبران کاستی‌ها از سيماي جامعه هدف و انجام رسالتي ديني، اخلاقي و اجتماعي در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی بیان کرد:  پویش جامه مهربانی از طریق جلب مشارکت‌های مردمی به صورت نذورات نقدی و غیر نقدی از البسه مناسب، کفش و کیف زنانه با اولویت خانواده‌هایی که بانوان سرپرست خانوار هستند و همچنین خانواده‌هایی که وابستگی کمتری به سایر نهادهای خدمت‌رسان دارند انجام می‌شوند.

استادآقا با بیان اینکه تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال پوشاک و کفش تهیه و بین 19 هزار مددجو در سراسر کشور توزیع شده است، بیان کرد: این طرح از 15 اسفند ماه سال 1400 تا 5 فروردین 1401 اجرا می‌شود و بدون شک تا پایان اجرای این پویش حجم کمک‌های مردمی نیز افزایش خواهد داشت و به لطف الهی پوشاک و البسه بیشتری بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: