در آستانه عید نیمه شعبان

رهایی ۱۸ بانوی دیگر به برکت نام حضرت رضا(ع) مجموع بانوان آزادشده پویش «نذر امام(ع)» به ۷۸ تن رسید

1400/12/28 اسفند

بنیاد کرامت رضوی با مشارکت شبکه خادمیاران رضوی در سراسر کشور و نیکوکاران، ۱۸ بانو در استان فارس که به دلیل محکومیت مالی در زندان بودند، با اجرای طرح حمایتی «نذر امام(ع)» آزاد شدند و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی در گفتگو با آستان نیوز این خبر را اعلام و اظهار کرد: پویش «نذر امام(ع)» از شب ولادت حضرت زینب(س) و با هدف آزادسازی زنان و مادران زندانی جرائم غیر عمد توسط مرکز امور بانوان بنیاد کرامت رضوی و با مشارکت خادمیاران  خیران سراسر کشور آغاز شد. 


آزادی ۷۸ مادر تا به امروز
محمدحسین استادآقا درباره نتایج این طرح ملی گفت: خوشبختانه به برکت نام امام رضا(ع) و با همت خیران و خادمیاران، طی همین مدت کوتاه چند ماهه، ۶۰ بانوی زندانی از زندان‌های سراسر کشور آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.
استادآقا افزود: همچنین در آستانه عید نیمه شعبان ۱۸ نفر دیگر از این زندانیان در استان فارس با مشارکت خیران و خادمیان از بند رها شدند و مجموع بانوان زندانی آزاد شده در این طرح به ۷۸ نفر رسید. 


ادامه پویش تا ماه مبارک رمضان
مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: پویش «نذر امام(ع)» تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت و تلاش می‌کنیم با کمک‌ خادمیاران رضوی و حمایت‌ مالی همه مردم، زمینه آزادی تعداد بیشتری از این بانوان را فراهم کرده و با بازگشت آن‌ها به خانه، نهاد خانواده را تقویت کنیم. 


امکان پرداخت اینترنتی نذر آزادی مادران 
شایان‌ذکر است عموم مردم عزیز و دلدادگان حضرت رضا(ع) می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی(اپلیکیشن) app.razavi.ir و یا با استفاده از کد دستوری #۸* و همچنین شماره کارت ۵۸۹۴-۶۳۷۰-۰۰۱۶-۷۹۹۶ بانک رفاه کارگران به نام آستان قدس رضوی در این امر خیر مشارکت نمایند.
همچنین از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی nazr.razavi.ir/pay  در بخش «نذر آزادی مادران»، نیز امکان مشارکت در این امر خداپسندانه برای علاقه‌مندان وجود دارد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: