با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی

افتتاح دو طرح خدمات سلامت در شهرستان هویزه / توزیع 1600 بسته معیشتی با هشت میلیارد ریال اعتبار

1400/12/05 اسفند

با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، دو طرح خدمات سلامت در شهرستان هویزه به بهره‌برداری رسید و همچنین در اجرای مرحله جدید رزمایش مواسات، با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان، ۱۶۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان این استان توزیع شد.

در سفر محمدحسین استاد آقا به خوزستان، صبح امروز ابتدا مرحله جدید رزمایش مواسات به همت بنیاد کرامت رضوی در این منطقه آغاز شد.

رزمایش مواسات و اهدای ۱۶۰۰ بسته معیشتی
در قالب این کمک‌های مؤمنانه، 1600 بسته معیشتی که با هشت میلیارد ریال اعتبار و به همت بنیاد کرامت رضوی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان تهیه شده است، بین مددجویان این استان توزیع خواهد شد.

بهره‌برداری از اورژانس بین جاده‌ای امام رضا(ع)
همچنین در جریان این سفر، دو طرح حوزه خدمات سلامت به بهره‌برداری رسید. پایگاه اورژانس بین جاده‌ای امام رضا(ع) در سه راهی شهید برزگر شهرستان هویزه یکی از این طرح‌هاست که طی بازه زمانی 6 ماهه با اعتبار 30 میلیارد ریال و با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز احداث شده است.
با بهره‌برداری از این طرح علاوه بر توسعه خدمت‌رسانی به مردم منطقه، کاروان‌های راهیان نور و زائران عتبات عالیات نیز از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: پایگاه اورژانس هویزه چهارمین پایگاه در این شهرستان است که می‌تواند به هفت هزار نفر خدمات ارائه دهد.

نوسازی زایشگاه بیمارستان هویزه با 75 میلیارد ریال اعتبار
دومین طرحی که نیز صبح امروز به بهره‌برداری رسید، پروژه نوسازی بخش زنان و زایمان بیمارستان علامه کرمی است که طی هفت ماه انجام شده است. این طرح نیز با اعتبار 75 میلیارد ریال و با مشارکت بنیاد کرامت رضوی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز به بهره برداری رسیده است.
به گفته مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، به‌سازی و تجهیز بیمارستان محلی و زایشگاه علامه کرمی شهر هویزه با هدف سهولت دسترسی مردم شریف و مقاوم این شهرستان به فضای درمانی مناسب صورت گرفته است.

تقدیر نماینده ولی فقیه از خدمات آستان قدس رضوی
مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی صبح امروز در بدو ورود به استان خوزستان، با نماینده ولی فقیه در این استان نیز دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این دیدار گفت: در استان خوزستان نهاد‌های مختلفی از جمله  آستان قدس رضوی برای محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم در حال فعالیت هستند.
وی افزود: آستان قدس رضوی در این استان طرح‌ها و خدماتی را در حوزه‌های اشتغال‌زایی، بهداشت و درمان و معیشت اجرایی کرده است که این فعالیت‌های جای تقدیر و تشکر دارد.

خدمتی به مردم ولایت مدار خوزستان
محمدحسین استادآقا نیز در این دیدار گفت: همه ما مدیون مردم عزیز خوزستان هستیم و خدمات ارائه شده توسط بنیاد کرامت رضوی به مردم ولایت مدار خوزستان نیز در مقابل رشادت‌ها و جانفشانی‌های این مردم عزیز بسیار ناچیز است.
استاد آقا افزود: آستان قدس رضوی در کنار دو پروژه‌ حوزه سلامت که امروز به بهره‌برداری رسید، با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، حمایت‌هایی نیز برای تهیه جهیزیه زوج‌های جوان محروم، توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان تحت پوشش داشته است و علاوه بر آن، امکان تشرف مددجویانی که تاکنون به زیارت حرم نورانی حضرت امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند را فراهم کرده است و این عزیزان سه روز میهمان آستان قدس رضوی در مشهد مقدس خواهند بود.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: