میزبانی بنیاد کرامت رضوی از کاروان‌های زائران محروم و زیارت اولی

1400/12/02 اسفند

بنیاد کرامت رضوی، در نیمه دوم بهمن ماه، افزون بر هزار و 600 زائر محروم و زیارت اولی، از جمله زوج‌های جوان و طلاب غیر ایرانی در قالب 30 کاروان به زیارت حرم امام رضا(ع) مشرف شدند.

ه همت مدیریت امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی، هزار و 600 زائر محروم و زیارت اولی در نیمه دوم بهمن ماه از استان‌های سراسر کشور در قالب 30 کاروان زیارتی به شهر مشهد مشرف شدند. 

مهمانانی از شیعیان نیجریه 

از این بین، کاروانی شامل 200 نفر از نو شیعیان غیر ایرانی همراه خانواده از شهر قم به مقصد مشهدالرضا(ع) حرکت کردند و از 27 بهمن‌ماه به مدت 3 روز مهمان بنیاد کرامت رضوی بودند. این گروه زیارتی، جمعی از دانشجویان اهل کشور نیجریه بودند که غالباً برای اولین بار به زیارت بارگاه نورانی امام هشتم مشرف می‌شدند. 

زائران مشرف شده به مشهد طی دو هفته اخیر، در مدت حضور در شهر مشهد، در کنار زیارت، از ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حرم مطهر رضوی از جمله کبوترانه، مراسم معنوی مدیحه سرایی، قرائت زیارت نامه امام رضا(ع) و امین‌الله، حرم گردی و بازدید از موزه‌های حرم مطهر رضوی و… بهره‌مند شدند. 

پذیرایی از خانواده ‌طلاب غیرایرانی

همچنین کاروان 220 نفره خانواده‌های طلاب غیرایرانی که با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای این سفر انتخاب شده بودند، از 28 تا 30 بهمن در زائر شهر رضوی اقامت داشتند و علاوه بر زیارت حرم مطهر حضرت رضا(ع)، از خدمات متنوع بنیاد کرامت رضوی از جمله سه وعده غذای گرم روزانه، حمل و نقل درون شهری تا حرم مطهر و بهره‌مندی از غذای مهمانسرای حضرت برخوردار شدند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: