آغاز ثبت‌نام دومین رویداد ملی «شکوه مادری»

1400/10/25 دی

در آستانه ایام ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر، به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی ثبت‌نام دومین رویداد ملی «شکوه مادری» آغاز شده و تا ۲۷ دی ماه ادامه دارد.

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی ضوی در گفت وگو با آستان نیوز توضیحاتی درباره دومین مرحله این رویداد ارائه و اظهار کرد: مرکز امور بانوان و خانواده با همکاری کانون‌های بانوان و خانواده در استان‌ها و با هدف تکریم مقام والای مادر، ترویج موضوع فرزندآوری و معرفی مادران الگو، برای دومین سال رویداد ملی «شکوه مادری» را در ایام میلاد حضرت زهرا(س) برگزار خواهد کرد.

فاطمه دژبرد افزود: این طرح که به منظور تجلیل و معرفی مادران جوان زیر 40 سال فعال اجتماعی و دارای بیش از 3 فرزند است، در سال نخست با تجلیل از 18 برگزیده کشوری و تجلیل از آن‌ها در حرم مطهر رضوی برگزار شد و اکنون دومین دوره خود را پیش رو دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز برای دومین سال متوالی، از مادران عزیز در سراسر کشور برای ثبت‌نام و مشارکت در این پویش فرهنگی و اجتماعی دعوت می‌کنیم.

وی هدف از طراحی و اجرای این رویداد ملی را شناسایی و تجلیل از مادرانی عنوان کرد که در کنار مشغولیت‌های اجتماعی، خانوادگی، تحصیلی و شغلی با فائق آمدن بر موانع اقتصادی و اجتماعی، مادری را به عنوان جهاد امروز خود برگزیده‌اند و در جلوگیری از بحران کاهش و پیری جمعیت کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

شایان ذکر است علاقه‎مندان به شرکت در این رویداد اجتماعی می‌‌توانند با مراجعه به سایت shokohmadari.razavi.ir نسبت به ثبت‌نام و اقدام و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به کانال “شکوه مادری” در پیام‌رسان ایتا به نشانی @razavishokohemadari مراجعه کنند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: