اهالی روستای قرقی از خدمات درمانی جهادگران سلامت بهره‌مند شدند

1400/10/17 دی

به همت کانون خدمت سلامت رضوی، اردوی جهادی دیگری به مدت 2 روز در روستای کم برخوردار قرقی در انتهای منطقه رسالت مشهد برگزار شد.

هادی غلامی با اعلام این خبر در رابطه با کیفیت برگزاری این اردوی سلامت محور گفت: در هفته دیگری از سلسله اردوهای جهادی سلامت، جمعی از جهادگران با ارائه خدمات درمانی به صورت کاملاً رایگان در خدمت اهالی روستای قرقی واقع در حاشیه شهر مشهد بودند.
وی ادامه داد: این گروه در مدت دو روز با استقرار در انتهای منطقه رسالت به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی پرداختند. در این مدت، تیم پزشکی در رشته‌های دندانپزشکی، مامایی، جراحی، اعصاب و روان، اطفال، تغذیه، غربالگری و آموزش نکات بهداشتی در خدمت روستانشینان بودند.
به گفته غلامی، مراجعان در زمینه‌هایی شامل 120 نفر دندانپزشکی، ۸۰ نفر اطفال، ۷۲ نفر جراحی عمومی، ۷۰ نفر اعصاب و روان، ۳۲ نفر مامایی و ۳۰ نفر کارشناس تغذیه و با رعایت همه نکات بهداشتی مقابله با کرونا و ویزیت نوبتی، تحت معاینه و درمان قرار گرفتند.
وی اعلام کرد: در نتیجه این اردوی دو روزه، 404 مراجعه کننده از خدمات پزشکی به ارزش 130میلیون ریال بهره‌مند شدند. در ضمن، بیماران ویزیت شده، با نسخه پزشکان داروی رایگان به ارزش 60 میلیون ريال دریافت کردند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: