امضای تفاهم نامه همکاری بنیاد کرامت رضوی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور

1400/10/05 دی

با هدف هم‌فزاریی در ارائه خدمات و انجام ماموریت‌ها و استفاده از ظرفیت‌های دو مجموعه و همچنین بهرمندی از برنامه‌های اجتماعی و معنوی بنیاد کرامت رضوی

صبح دیروز تفاهم‌نامه‌ای ما بین بنیاد کرامت رضوی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور امضاء شد. که این تفاهم‌نامه با هدف

امضای تفاهم نامه همکاری میان بنیاد کرامت رضوی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه
تفاهم نامه همکاری بین بنیاد کرامت رضوی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با محوریت هم‌افزایی در ارائه خدمات و انجام مأموریت‌ها با استفاده از ظرفیت دو مجموعه منعقد شد.

با توجه به حکم رهبر معظم انقلاب به تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر تعامل و همکاری با حوزه‌ علمیه و لزوم هم‌افزایی بین آستان قدس رضوی و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، انجام این همکاری با کیفیت و کمیت مناسب و استفاده از پشتوانه علمی و معنوی ضرورت پیدا کرد.


در همین راستا، طی جلسه‌ای با حضور محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی و حجت الاسلام والمسلمین سیدجمال الدین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه، تفاهم‌نامه‌ای با هدف همکاری در ارائه خدمات، استفاده از ظرفیت دو مجموعه و نیز استفاده از برنامه‌های اجتماعی و معنوی بنیاد کرامت رضوی به امضا رسید.


در این تفاهم نامه، طرفین نسبت به همکاری در ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی همچون اعزام طلاب زیارت اولی به مشهدالرضا(ع)، حضور طلاب در برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی دبیرخانه‌های خدمت رضوی متعهد شدند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: