خانواده های زندانیان نیازمند حمایت فرهنگی و معنوی، مسافر مشهد شده و طی سه روز اقامت، میهمان خادمان حرم رضوی خواهند بود.

حمایت بنیاد کرامت رضوی از خانواده های زندانیان

1400/08/04 آبان

جعفر رئیسیان زاده، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد، خانواده های زندانیان نیازمند حمایت فرهنگی و معنوی، مسافر مشهد می‌شوند و طی سه روز اقامت در این شهر، میهمان خادمان حرم رضوی خواهند بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همسران و فرزندان زندانیان، فشارهای روانی، اقتصادی و اجتماعی فراوانی را متحمل می‌شوند، برای حفظ سلامت جسمی و عاطفی، نیاز جدی به رسیدگی دارند و به همین دلیل بنیاد کرامت رضوی در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، طرحی را برای حمایت از این خانواده‌ها اجرایی کرده است.

رئیسیان زاده در خصوص کیفیت اجرای این طرح حمایتی اظهار کرد: نخستین گروه از این خانواده‌ها، ششم آبان از استان‌های مختلف کشور عازم شهر مشهد می‌شوند و در قالب یک سفر 3 روزه زیارتی از برنامه‌های متنوعی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، بهره‌مند خواهند شد.

به گفته وی، در کنار زیارت و برکات معنوی آن، اردوی یک روزه‌ای نیز برای خانواده های زندانیان پیش‌بینی شده که در اردوگاه خاتون مشهد برگزار می‌شود و مادران به همراه فرزندانشان از برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی، ورزشی و آموزشی از جمله آموزش مهارت‌های زندگی و فرزندپروری استفاده خواهند کرد.

معاون بنیاد کرامت رضوی به شیوه شناسایی افراد واجد شرایط در این طرح نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهم با سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی کشور، طی پایش صورت گرفته، هزار و 500 نفر از اعضای خانواده های زندانیان سراسر کشور که نیاز بیشتر به حمایت معنوی و فرهنگی دارند، توسط مددکاران و روانشناسان سازمان زندان‌ها شناسایی شده‌اند و به همت بنیاد کرامت رضوی، به سفر زیارتی مشهدالرضا (ع) مشرف خواهند شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق:

یک نظر برای “حمایت بنیاد کرامت رضوی از خانواده های زندانیان

  • فاطمه صاحبی مغزز

    با سلام جناب اقای رئیسیان زاده من از استان همدان روستای امزاجرد مزاحم. میشم مشکل بنده سه بار سقط کردم واز طرفی ناباوری دارم توی روستا مستاجریم. ماهی یک میلیون اجاره میدیم شوهرم کار خوبی نداره وسایل خونه. درست حسابی ندارم. نصفش ماله صاحب خونه هستش هیچی نداریم از طرفی هم دکتر گفته برای بارداری باید زود اقدام کنی تا سنت بالا نره افسردگی گرفتم نه ماه پیش نامه فرستادم اسان قدس رضوی یه پیامک اومد که باشما تماس بگیریم ولی نشد باز دیروز همون پیامک اومد. باز نتونستم تو خدا کمک کنین خیلی خسته شدم. اگه چهل میلیون پول داشتم باشم. خودم. رو درمان میکنم ماهم صاحب بچه میشیم خدا شما حفظ کن اقای ریسیان که تک تک مشکلات مردم رو حل می کنین ۰۹۳۳۷۴۳۳۳۴۴