آیین اختتامیه طرح «تعالی خانواده رضوی» صبح امروز با حضور حجت الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی و معرفی برگزیدگان در باغ خاتون برگزار شد.

تقدیر از برگزیدگان اولین دوره طرح تعالی خانواده رضوی

1400/08/04 آبان

مردادماه امسال بود که طرح جدیدی با تأکید بر نقش محوری خانواده در دستور کار مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی قرار گرفت؛ طرحی با نام «تعالی خانواده رضوی» که تحکیم و تعالی نهاد خانواده را به‌عنوان هدف خود تعیین کرد و در این مسیر گام نهاد و اجرای طرح را از خانواده و کارکنان آستان قدس رضوی آغاز کرد.

با پایان یافتن مرحله اول این طرح، امروز در مراسمی با حضور ۸۸ خانواده فعال در این طرح فرهنگی ـ اجتماعی، از ۸ خانواده برگزیده مرحله نخست تقدیر و مرحله دوم نیز به‌طور رسمی آغاز شد.

 تقدیر از برگزیدگان اولین دوره طرح تعالی خانواده رضوی

استقبال هزار خانواده رضوی از مرحله اول

فاطمه دژبرد رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی در این مراسم با بیان اینکه جایگاه خانواده رضوی باید الگوساز و مستحکم باشد، گفت: ۸۸ خانواده به نمایندگی از یک هزار خانواده شرکت‌کننده در طرح، در این مراسم حضور دارند و مقرر شده تا در هر دوره از فعال‌ترین‌ها تقدیر به عمل آوریم.

وی افزود: در مرحله نخست، برشی از طرح ویژه کارکنان ۷ مجموعه بنیاد کرامت رضوی به اجرا گذاشته شد و با نظر مساعد تولیت آستان قدس رضوی نسبت به نتایج حاصل شده، بنا شد در مراحل بعدی به سایر اعضای خانواده بزرگ رضوی، توسعه پیدا کند.

دژبرد ادامه داد: طرح «تعالی خانواده رضوی» در راستای اهداف طرح «زندگی به سبک رضوی» مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی تعریف شد و در قالب این طرح، از مردادماه سال جاری آموزش‌ها و خدماتی به‌صورت مجازی به خانواده کارکنان آستان قدس ارائه شد.

آغاز فاز دوم؛ با دوره‌های آموزشی و گردشگری

وی با اشاره به اینکه آیین اختتامیه مرحله نخست این طرح، آغاز مرحله دوم نیز خواهد بود، ادامه داد: فاز بعدی به‌صورت حضوری و در قالب دوره‌های یک‌روزه آموزشی و گردشگری برنامه‌ریزی‌شده و ادامه پيدا می‌کند و برای اجرای همه‌جانبه این طرح خانواده محور، با بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی همکاری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

دژبرد افزود: امید است اجرای چنین طرح‌هایی به تعالی نهاد خانواده رضوی منجر شود و در گام بعد، این خانواده‌ها به ارتقا و تعالی دیگر خانواده‌های جامعه کمک کنند.

در خاتمه این مراسم از 8 خانواده برتر طرح «تعالی خانواده رضوی» با حضور تولیت آستان قدس رضوی و تقدیم هدایای متبرک تجلیل شد.

 تقدیر از برگزیدگان اولین دوره طرح تعالی خانواده رضوی

گفتنی است، در حاشیه برگزاری این آیین اختتامیه، نمایشگاهی از تولیدات بانوان کارآفرین مشهدی در زمینه‌های فرهنگی و هنری، پوشاک، خوراک، زیورآلات، و… به معرض نمایش گذاشته شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: