بازدید مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی از روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مناطق مرزی

1400/07/06 مهر

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی در بازدید از موکب خدمت رسانی آستان قدس در منطقه مرزی مهران، بر لزوم اتخاذ پیش‌بینی‌های لازم برای میزبانی شایسته از زائران بازگشتی اربعین تاکید کرد. پس از صدور دستور تولیت آستان قدس رضوی برای بسیج امکانات در میزبانی از زائران بازگشتی اربعین، بنیاد کرامت رضوی موکب‌های خدمت‌رسانی خود را […]

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی در بازدید از موکب خدمت رسانی آستان قدس در منطقه مرزی مهران، بر لزوم اتخاذ پیش‌بینی‌های لازم برای میزبانی شایسته از زائران بازگشتی اربعین تاکید کرد.

پس از صدور دستور تولیت آستان قدس رضوی برای بسیج امکانات در میزبانی از زائران بازگشتی اربعین، بنیاد کرامت رضوی موکب‌های خدمت‌رسانی خود را در نقاط مرزی مهران و شلمچه برپا کرده است و با طبخ و توزیع سه وعده غذای گرم و همچنین توزیع نوشیدنی‌های گرم و سرد، از زائرانی که به کشور باز می‌گردند پذیرایی می‌کند.

همچنین پایگاه ستادی بنیاد کرامت رضوی در مرز مهران، برای اسکان موقت زائران تجهیز شده و در مدت اقامت آن‌ها، پذیرایی مناسب از آن‌ها صورت می‌گیرد.‌

 

اتخاد تدابیر لازم برای میزبانی شایسته

در همین راستا محمدحسین استادآقا، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی با حضور در مناطق مرزی مهران و شلمچه، از روند ارائه این خدمت به زائران بازدید کرد.

در جریان بازدید مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی و هیئت همراه از مناطق مرزی مهران و شلمچه و رصد نیازهای زائران طی چند روز آینده، تدابیر لازم برای آمادگی خادمیاران و مواکب امام رضا(ع) در پذیرایی از موج بازگشت زائران در نظر گرفته شد.

در همین راستا طی سرکشی و پایش میدانی مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی از پایانه مرزی مهران، مقرر شد تا 3 روز بعد از اربعین، پذیرایی از زائران ادامه داشته باشد و هر روز 15 هزار پرس ناهار و به همین تعداد شام طبخ و بین زائران بازگشتی توزیع شود. 

لازم به ذکر است، همه برنامهها و اقدامات بنیاد کرامت رضوی در مناطق مرزی با هماهنگی ستاد مرکزی اربعین و تعامل با مسئولان استانی ایلام و خوزستان در حال اجرا است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: