برپایی موکب اربعین در بهشهر

1400/07/03 مهر

در آستانه دهه آخر صفر، موکب های اربعین به همت عاشقان سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) به یاد سفر زیارتی اربعین، زینت بخش بهشهر شده است. همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس ستاد اربعین شهرستان بهشهر با برقراری المان بین الحرمین اقدام به برپایی موکب با همکاری هیئت های مذهبی […]

در آستانه دهه آخر صفر، موکب های اربعین به همت عاشقان سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) به یاد سفر زیارتی اربعین، زینت بخش بهشهر شده است.

همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس ستاد اربعین شهرستان بهشهر با برقراری المان بین الحرمین اقدام به برپایی موکب با همکاری هیئت های مذهبی فعال شهرستان از تاریخ 31 شهریور لغایت 4 مهرماه از ساعت 17الی20  کرده است.

کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر نیز با برپایی موکبی با عنوان روضه رضا (ع) با محوریت انجام فعالیت فرهنگی در این اجتماع عظیم شهرستانی مشارکت کرده است.

 مهمترین محورهای فعالیت این ستادها و موکب ها را می توان نصب و آموزش اپلیکیشن نسیم رضوان، عرضه بسته های فرهنگی، نمایشگاه کتاب سیره رضوی، ارائه پوسترهای فرهنگی مباحث اربعین، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی، برگزاری مسابقات نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع حرم (کودک و نوجوان)، برگزاری مسابقه دلنوشته با محوریت امام رضا (ع) و اربعین، نذر شفا (پخش آب معدنی به شکل مواکب اربعین) و پذیرایی با بسته های متبرک دانست.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: