با توزیع 5 تن آرد

خادمیاران رضوی به کمک روستائیان رفتند

1400/06/29 شهریور

خادمیاران رضوی شهرستان رودبارجنوب با توجه به مشکلات اقتصادی بسیاری از نیازمندان که در روستاهای توابع شهرستان زندگی می کنند، 5 تن آرد را بین اهالی ۲۰ روستا توزیع کردند. حجت الاسلام احمد اکبری، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: خادمیاران رضوی با توزیع آرد در 20 روستای شهرستان، به خانواده هایی […]

خادمیاران رضوی شهرستان رودبارجنوب با توجه به مشکلات اقتصادی بسیاری از نیازمندان که در روستاهای توابع شهرستان زندگی می کنند، 5 تن آرد را بین اهالی ۲۰ روستا توزیع کردند.

حجت الاسلام احمد اکبری، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: خادمیاران رضوی با توزیع آرد در 20 روستای شهرستان، به خانواده هایی که دچار کرونا شده بودند، کمک کردند.

وی ادامه داد: خادمیاران رضوی با توجه به مشکلات اقتصادی بسیاری از نیازمندان که در روستاهای توابع شهرستان زندگی می کنند و قادر به تأمین هزینه های معیشتی خود نیستند و حتی تکه نانی بر سر سفره ندارند، با تهیه و توزیع آرد به یاریشان شتافتند.

اکبری افزود: خادمیاران رضوی با لبیک به رهبر معظم انقلاب در راستای طرح کمک های مومنانه با همکاری گروه جهادی شهید باکری، خیرین و هیات امنای مساجد شهرستان ۵ تن آرد را بین نیازمندان توزیع کردند.

وی تصریح کرد: هدف خادمیاران رضوی در این برهه از زمان کمک به اقشار ضعیف جامعه است تا آلام مردم التیام یابد زیرا مردم ولی نعمت ما هستند.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان رودبارجنوب عنوان کرد: توزیع هزار و ۲۰۰بسته گوشت گرم و ۱۰۰ قوطی شیر خشک بین خانواده های نیازمند از دیگر اقدامات خادمیاران این شهرستان است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: