همزمان با دهه ولایت، روزانه حدود ۶ هزار غذای گرم در اصفهان طبخ می شود و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

توزیع روزانه شش هزار غذای گرم در اصفهان

1400/05/04 مرداد

محمد ربانی در حسینیه پامنار اصفهان  از طبخ روزانه حدود شش هزار غذای گرم در دهه ولایت توسط خادمیاران این کانون خبر داد و اظهار کرد: این کانون علاوه بر طبخ حدود شش هزار غذا، در روز عید غدیر، هزار و 100 بسته معیشتی شامل برنج، حبوبات، روغن، رب، ماکارونی، ماسک، شیرینی و نوشیدنی به […]

محمد ربانی در حسینیه پامنار اصفهان  از طبخ روزانه حدود شش هزار غذای گرم در دهه ولایت توسط خادمیاران این کانون خبر داد و اظهار کرد: این کانون علاوه بر طبخ حدود شش هزار غذا، در روز عید غدیر، هزار و 100 بسته معیشتی شامل برنج، حبوبات، روغن، رب، ماکارونی، ماسک، شیرینی و نوشیدنی به خانواده های نیازمند اهدا می کند.

مسئول کانون خادمیاری رضوی سایه بان در حسینیه پامنار اصفهان بیان کرد: نیازمندان، در محله های مختلف اصفهان از طریق رابط ها شناسایی شده و نسبت به تراکمی که در هر منطقه هست، ارزاق در ایام دهه ولایت در اختیارشان قرار می گیرد.

ربانی با اشاره به اینکه در سال گذشته 18 روز طبخ غذای متبرک از آغاز دهه ولایت انجام شد، بیان کرد: امسال از آغاز دهه ولایت، 10 روز این برنامه را خواهیم داشت که حدود یک میلیارد تومان برای این دهه توسط خیرین و خادمیاران رضوی هزینه شده است.

وی ابراز کرد: یکی از افتخارات ما این است که در همه مناسبت های ولادت و شهادت اهل بیت (ع) در طول سال غذا را به صورت متبرک به نیازمندان اهدا می کنیم؛ به طوری که خانواده های نیازمند احساس خجالت نداشته باشند.

مسئول کانون خادمیاری رضوی سایه بان در حسینیه پامنار اصفهان از مردم به ویژه خیرین دعوت کرد تا با مراجعه به سایت سایه بان کمک های خیرخواهانه خود را برای طبخ غذا جهت کمک به نیازمندان ارسال کنند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: