به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی و همکاری رادیو سراسری زیارت

پخش برنامه رادیویی «زندگی به سبک رضوی» کلید خورد

1400/05/04 مرداد

این برنامه رادیویی تلاش دارد تا با تأسی به سیره معصومین(ع) روابط زوجین، شیوه‌های صحیح فرزندپروری و ارتباطات خانوادگی را یادآوری کند.  این برنامه همراه با مسابقات جذاب و آموزنده تدارک دیده شده با هدف کمک به تقویت نهاد خانواده با طرح مشکلات مبتلابه زندگی مشترک زوجین از دهه ولایت آغاز شد. و هر روز […]

این برنامه رادیویی تلاش دارد تا با تأسی به سیره معصومین(ع) روابط زوجین، شیوه‌های صحیح فرزندپروری و ارتباطات خانوادگی را یادآوری کند. 

این برنامه همراه با مسابقات جذاب و آموزنده تدارک دیده شده با هدف کمک به تقویت نهاد خانواده با طرح مشکلات مبتلابه زندگی مشترک زوجین از دهه ولایت آغاز شد. و هر روز از ساعت 9 تا 10 صبح از طریق گیرنده‌های دیجیتال و یا با نصب اپلیکیشن ایران صدا در سراسر کشور از رادیو سراسری زیارت، به سمع شنوندگان می‌رسد. تکرار برنامه نیز از ساعت 17 پخش می‌شود. 

سرفصل‌های علمی و مباحث کارشناسی مرتبط با امور زوجین و خانواده، هر روز با حضور اساتید و کارشناسان مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی برای استفاده مخاطبان مطرح می‌شود. 

طبق جدول برنامه، موضوعات در طول هفته شامل شنبه‌ها؛ نومزدوجین دوران عقد، یکشنبه‌ها؛ مادران شبکه شمین رضوی (والدین و فرزندآوری)، دوشنبه‌ها؛ زوجین شروع زندگی مشترک، سه‌شنبه‌ها؛ مادران شبکه شمین رضوی(والدین و تربیت فرزند)، چهارشنبه‌ها؛ زوجین و تعالی خانواده‌ها و پنج شنبه‌ها: مادران شبکه شمین رضوی(والدین و تربیت فرزند) است. 

برای اطلاع از جزئیات بیشتر برنامه به سامانه زندگی به سبک رضوی به نشانی http://www.zendegiaqr.ir و شبکه ملی شمین رضوی(طرح شکوه مادری) @razavishokohemadari مراجعه کنید

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: