عناوین مهم خدمات کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی در هفته گذشته…

1400/03/01 خرداد

سفره مهر رضوی در روستای شهنیای بوشهر گسترده شد سئول کانون خدمت و شبکه جوانان رضوی روستای شهنیا با اشاره به شاخص‌ترین برنامه در دست اقدام این کانون، گفت: یکی از اقدامات محوری کانون اجرای طرح «سفره مهربانی ۳» با موضوع توزیع بسته های معیشتی متبرک رضوی است.وی با اشاره به نحوه اجرای این برنامه […]


سفره مهر رضوی در روستای شهنیای بوشهر گسترده شد

سئول کانون خدمت و شبکه جوانان رضوی روستای شهنیا با اشاره به شاخص‌ترین برنامه در دست اقدام این کانون، گفت: یکی از اقدامات محوری کانون اجرای طرح «سفره مهربانی ۳» با موضوع توزیع بسته های معیشتی متبرک رضوی است.
وی با اشاره به نحوه اجرای این برنامه اظهار کرد: از زمان پیدایش بیماری منحوس کرونا طرح سفره مهربانی در۳ مرحله ویژه خانوارهای کم برخوردار در این روستا اجرا شد و بسته های متبرک حضرت رضا(ع) میهمان سفره‌ نیازمندان شد.
احمدی به تداوم طرح «سفره مهربانی» در این روستا تا پایان سال اشاره  کرد و گفت: در مرحله نخست این طرح،۲۰ بسته معیشتی  همراه نمک متبرک حرم حضرت رضا(ع) در مرحله دوم ۱۵ بسته معیشتی و در مرحله سوم ۴۰ بسته معیشتی توزیع شده است.
وی با اشاره به موج جدید شیوع ویروس کرونا، در رابطه با مرحله چهارم اجرای این طرح توسط خادمیاران  و یاوران  رضوی در شهنیا اظهار کرد: اجرای این طرح از دهه ولایت آغاز شده و تا پایان دهه کرامت ادامه دارد.
احمدی درباره تهیه و تدارک بسته‌های کمک معیشتی برای نیازمندان روستای شهنیا در راستای اجرای مرحله چهارم رزمایش «همدلی  و احسان» اظهار کرد: قرار است حدود ۳۰ بسته ارزاق در مجموع به ارزش ۹۰ میلیون ریال توسط خادمیاران و یاوران رضوی  تهیه و بین اقشار بی‌بضاعت روستا  توزیع  شود و در مدت زمان آماده‌سازی تا توزیع بسته‌ها، بر اساس میزان مشارک


عطرافشانی قبور شهدای گمنام اصفهان انجام شد

خادمیاران رضوی کارگروه ایثار و شهادت کانون خدمت رضوی علی بن ابیطالب(ع) به مناسبت چهارشنبه ای امام رضایی همراه با خانواده شهید گرانقدر مرتضی صفاتاج بر سر قبور شهدای گمنام گرد آمده و مزار شهدا را گلاب افشانی کردند.
خادمیاران رضوی همچنین با حضور بر سر مزار شهید مرتضی صفاتاج از خاطره گویی های برادر شهید و راوی دفاع مقدس احمد شیروانی پیرامون ویژگی های نیکوی شخصیتی شهید مرتضی صفاتاج بهره برده و پس از قرائت فاتحه، صلوات خاصه امام رضا(ع) و نوای مداحی مداح اهل بیت(ع) از حاضران با توزیع نمک و نبات تبرکی حضرت پذیرایی کردند.


دو زوج جوان راهی خانه بخت شدند

خادمیاران رضوی منطقه 14 تهران، به نیابت از امام رضا(ع) و در روز امام رئوف(ع) جهت حمایت از نیازمندان و قشرهای جوان با برنامه ریزی و دعوت از خیران، زمینه ازدواج آسان دو زوج جوان را رقم زدند تا زندگی مشترک خود را در زیر سایه امام مهربانی ها(ع) شروع کنند.
همزمان با چهارشنبه امام رضایی، خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی منطقه 14 اقدام به گلریزان کردند و با کمک خیرین یک سری جهیزیه آماده کرده و با حفظ کرامت نوعروس و منزلت خانواده، در منزل نوعروس که در یکی از روستاهای توابع بجنورد بود، تحویل دادند.
از سوی دیگر خادمیاران کانون زیارت خدمت رضوی منطقه 14 نیز، با جذب بانیان خیر و کمک خادمیاران یک سری جهیزیه دیگر آماده کردند و با حفظ کرامت نوعروس و منزلت خانواده آن، درب منزل نوعروس تحویل دادند.
برای تهیه این دو سری جهیزیه 270 میلیون ریال هزینه شده است.


٢٥ نوعروس نیازمند راهی خانه بخت شدند

چه ولی نعمتی است امام رئوف(ع) که هر چه دارد با عشق به محبان‌ و شیعیان‌اش می‌بخشاید تا آن‌ها به اطاعت‌شان از ولایت عشق ببالند و چه زیباست وقتی زندگی مشترک با دریافت مشاوره پیش از ازدواج رضوی با تاکید بر سبک زندگی ایرانی، اسلامی، پیمان عشق بستن در محضر امام رئوف(ع) و دریافت جهیزیه از دستان پر مهر هشتمین آفتاب آغاز می‌شود.

٢١٥ زوج در استان تهران از ابتدای دهه کرامت سال گذشته تا کنون با جهیزیه‌ای از جنس مهر رضوی راهی خانه بخت شده‌اند.

این بار نیز با توکل به خدای مهربان، توسل به ولی نعمت‌مان حضرت ثامن‌الائمه(ع) و همت آستان قدس رضوی در کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با گلریزان خادمیاران رضوی و خیرین، ۲۵ زوج دیگر زندگی مشترک‌شان را همزمان با چهارشنبه‌ای زیارتی و امام رضایی، در واپسین روزهای اردیبهشت سال جاری با جهیزیه‌ای با نام مبارک مهر رضوی آغاز کردند.

از دهه کرامت سال گذشته تاکنون تعداد ۲۱۵ سرویس کامل جهیزیه به نوعروسان و نودامادان رضوی ساکن در استان تهران اهداء شده است و تا پایان دهه کرامت سال جاری نیز تهیه و توزیع جهیزیه‌های اهدایی آستان قدس رضوی ادامه خواهد داشت.

عاشقان حضرت امام رضا علیه‌السلام می‌توانند برای مشارکت در این کمک مومنانه و خیرخواهانه داوطلب شوند. جهیزیه‌‌ای که دارای ۱۸ قلم کالای اساسی ریز و درشت شامل یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباس‌شویی، فرش، سرویس قابلمه، سرویس چینی، سرویس قاشق و چنگال، اتوبخار، ساعت دیواری، پتو دونفره، بسته فرهنگی، سجاده، قرآن، مفاتیح، چادر نماز، مهر و تسبیح است.


دو پدر زندانی با وساطت خادمیاران رضوی به خانه بازگشتند

رابط کانون های خدمت رضوی شهرستان خوی در گفتگو با آستان نیوز از آذربایجان غربی، با اعلام این مطلب گفت: با کمک و تلاش خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان خوی و ستاد دیه، به نیابت از امام هشتم علیه السلام دو مرد زندانی از بند رهایی یافتند.
وی افزود: خادمیاران شهرستان خوی در راستای انجام اقدامات خداپسندانه، با وساطت و همکاری های ستاد دیه، موفق  شدند با جلب رضایت و تسویه بدهی دو زندانی به مبلغ ۱میلیارد و ۵ میلیون ریال، زمینه آزادی این دو فرد را فراهم کنند تا در کنار خانواده هایشان زیر سایه عنایات حضرت رضا علیه السلام، زندگی جدیدی را از سر بگیرند.


توزیع 380 بسته گوشت بین نیازمندان منطقه 14 تهران

به مناسبت حلول ماه شوال المعظم و به رسم هر ماه قمری، در روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه، سه رأس گوسفند توسط خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی منطقه 14 تهران، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ذبح و در 80 بسته یک کیلویی بین نیازمندان منطقه توزیع شد. 
همچنین ٣٠٠ بسته مرغ تازه توسط خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی بین نیازمندان منطقه 14 توزیع شد.
اهدای این بسته ها با هزینه 21 میلیون تومان بود که توسط خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی در منطقه 14  تأمین شد.


سفره های مهربانی خادمیاران به شهرستان انار رسید

سید جلیل صابری؛ مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان انار گفت: در قالب پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» تعداد 100بسته معیشتی از سوی کانون های خدمت رضوی شهرستان میان نیازمندان توزیع شد. 
وی افزود: از این تعداد 60 بسته ارزاق به همت کانون خدمت رضوی مسجد صاحب الزمان(عج) و شورای زکات مسجد تهیه و شامل برنج، روغن، رب، حبوبات و  ماکارونی جمعا به ارزش 300میلیون ریال تهیه و بین نیارمندان منطقه توزیع شد .
صابری ادامه داد‌: در اقدامی دیگر خادمیاران کانون های خدمت رضوی شهرستان انار تعداد‌40 بسته معیشتی شامل برنج، عدس، روغن و ماکارونی جمعا به ارزش 100میلیون ریال خریداری و بین نیازمندان شهر توزیع کردند.
لازم به ذکر است نبات و نمک تبرکی علی بن موسی الرضا(ع) و یک جلد کتاب قصه قرآنی برای کودکان نیز در این بسته ها تعبیه شد.


خدمات 12 میلیارد ریالی خادمیاران و مرکز نیکوکاری حضرت بقیه الله(عج) در بافت‌

پس از گذشت یک سال از آغاز همکاری دو نهاد خدمت رسان کانون های خدمت رضوی و مرکز نیکوکاری حضرت بقیه الله(عج) بافت جمع بندی ریالی این خدمات، بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال برآورد شد .
کوروش خیاطی عضو مشترک این دو نهاد و مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی بافت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به منظور جلوگیری از موازی کاری با هدف شناسایی و کمک رسانی بهتر و مطمئن تر به خانواده های کم در آمد در محدوده شهرستان بافت، تصمیم گرفته شد تا کانون های خدمت رضوی و مرکز نیکوکاری حضرت بقیه الله(عج) شهرستان به طور مشترک برنامه خدمت رسانی خود را در این حیطه آغاز کنند .
وی با اشاره به گذشت یک سال از آغاز این برنامه تصریح کرد: با شروع این همکاری که از اردیبهشت ماه ۱۳۹۹آغاز شد مجموعه خدمات گسترده ای به منظور حمایت از اقشار کم درآمد و ایتام در زمینه های بهداشت و درمان، تعمیر مسکن، جهیزیه، اشتغال، اطعام، پرداخت بدهی، تحصیل و برخی موارد متفرقه صورت گرفت که تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ توانسته ایم گوشه ای از بهشت برکت رضوی را بر سفره اقشار نیازمند جامعه بنشانیم .
خیاطی ضمن قدردانی از حضور مداوم خیرین، از مراکز و نهادهای خدمت رسانی به نیازمندان خواست تا با تشکیل تیم های مشترک و برنامه ریزی مستمر و مداوم امر تجمیع و توزیع خدمات را بهتر و منسجم تر انجام دهند تا این کمک ها به طور دقیق و شایسته به دست نیازمندان واقعی برسد .


اطعام نیازمندان توسط خادمیاران گتوندی

خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان گتوند با کمک خیرین اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع آن بین خانواده‌ های بی بضاعت کردند .
گفتنی است این غذا چلوخورشت بود و به تعداد ۲ هزار و ۶۲۶ پرس مهیا شد و برای آن مبلغی بالغ ۶۵۰ میلیون ریال هزینه شد .
شایان ذکر است این خانوارها از قبل شناسایی شده بودند و با رعایت احترام غذای متبرک به نمک آستان قدس رضوی تحویل آنان شد.


دستان پُر مهر خادمیاران رضوی بدرقه زوجین بهبهانی شد

به همت خادمیاران رضوی و خیرین در شهرستان بهبهان و با همکاری حضرت آیت الله ناصری امام جمعه و مظلومی نماینده مردم  بهبهان در مجلس شورای اسلامی،۶ سری جهیزیه به زوجین نیازمند در بهبهان اهدا شد.

گفتنی است هر سری جهیزیه با ارزشی بالغ بر 700 میلیون ریال و با همکاری خیرین تهیه شده بود.

شایان ذکر است این مراسم با حضور جمعی از خادمیاران و مسئولین شهرستان بهبهان برگزار و جهیزیه ها تحویل زوجین نیازمند شد تا باعث شادی افزونتر آنان در آغاز زندگی مشترک شود.


خدمت خالصانه دلدادگان امام رئوف(ع) در اردوهای جهادی بابل

به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی ایمن آباد، کروکلا و موکب خیران رضوی، ساخت مسکن به عنوان گوشه ای از خدمات افتخاری این خادمیاران در روستای ایمن آباد شهرستان بابل در قالب اردوهای جهادی به نیت امام مهربانی ها اجرایی شد.

 در همین راستا، خادمیاران رضوی علاوه بر تهیه سبد کالا، تهیه افطار و سحری در ماه مبارک رمضان، تا کنون 5 واحد مسکونی را تعمیر و تکمیل کردند و تحویل خانواده های نیازمند دادند.

گفتنی است کار جهادی فعالیتی است که عشق و ایثار می‌ خواهد و جهادگران رضوی به واسطه ارادت به امام رئوف(ع)، لباس خدمت می پوشند و به عنوان خادمیاران رضوی از توان و سلامتی خود برای خدمات رسانی در مناطق محروم و افراد نیازمند استفاده میکنند.

این خدمت رسانی که در حقیقت معامله ‌ای شیرین با خداوند است، در کانون های خدمت رضوی بابل با قوت زیادی در حال اجرا است .


کمک 207 میلیون تومانی خادمیاران بهشهر به نیازمندان در ماه رمضان

طاطيان دبیر کانون خدمت رضوی بهشهر با اعلام این خبر، افزود: توزیع غذای گرم، سبد کالا، گوشت گرم، نان صلواتی، کمک نقدی و غیر نقدی از جمله خدمات ارائه شده کانون های محلی خدمت رضوی بهشهر به نیازمندان بوده است.

وی مشارکت در طرح «سفره ای به وسعت ایران» را از دیگر برنامه های کانون خدمت رضوی بهشهر اعلام کرد و یادآور شد: ذبح دو رأس گوسفند و یک مورد تهیه جهیزیه‌، تهیه وام‌، عقیقه‌، فعالیت های ضد کرونایی‌، برگزاری برنامه های مناسبتی مختلف و… از دیگر فعالیت های انجام شده در کانون های ملی 12گانه بهشهر بود.

طاطیان گفت: از طرف کانون های خدمت رضوی بهشهر و کانون های محلی 12گانه جمعا مبلغ 207 میلیون و 973 هزار تومان خدمات در ماه مبارک رمضان به نیازمندان بهشهری ارائه شده است.


«سفره ای به وسعت ایران‌» در شهرستان عنبر آباد گسترده شد

صبح امروز با حضور ائمه جمعه عنبرآباد و جبال بارز جنوبی، فرمانده سپاه پاسداران، روسای ادارات کمیته امداد و بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان، طرح سفره ای به وسعت کشور با تقسیم ‌اقلام کمک های مومنانه به نیازمندان و بیماران کرونایی طرح شهید سلیمانی پایان یافت.
در این مراسم کرامت نوزایی مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان عنبرآباد گفت: مرحله اول پویش سفره ای به وسعت ایران از برنامه های ابلاغی آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان، با همکاری خادمیاران رضوی و خیرین محترم در شهرستان عنبرآباد با هدف کمک های مومنانه برگزار شد.
وی افزود: ۲۰۰ بسته کمکی شامل برنج ایرانی، حبوبات، روغن، رب گوجه و گوشت، به ارزش ریالی 100 میلیون تومان بین نیازمندان جامعه هدف تقسیم شد.
نوزایی با بیان اینکه شناسایی نیازمندان واقعی از اولویت ها است گفت: ۲۰ کانون تخصصی شامل تعلیم و تربیت، مداحی قرآنی، بهداشتی، حقوقی و…. در راستای امدادرسانی به محرومان و بیماران کرونایی شهرستان، تحت عنوان خادمیاران رضوی راه اندازی شده که اجراییات آستان قدس رضوی در سطح شهرستان از این طریق پیگیری خواهد شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد نیز گفت: این نوع حرکات بی نظیر در قالب محرومیت زدایی و کمک های مومنانه اثرات بسیار با ارزشی دارد که جا دارد از همه خادمیاران و خیرین محترم که کمک کردند تشکر کنم.


توزیع ۸۸۶ بسته معیشتی در میبد

تعداد‌ 200 بسته معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، رب و رطب اهدایی به ارزش هر بسته 250 هزار تومان در شهرستان شهیدیه، میبد به نیازمندان اهدا شد.

وی افزود: خادمیاران شهرستان ندوشن نیز تعداد ۱۵۰ بسته معیشتی که شامل گوشت گوسفندی، مرغ، رطب، برنج، نخود، لوبیا، عدس و روغن مایع بود را با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع)، شهرداری ندوشن، کانون شهیدان جعفری این شهرستان تهیه و بسته بندی کردند و در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بین نیازمندان این شهرستان و روستاهای سورک و صدر آباد و هفتهر توزیع کردند.

 زارع ادامه داد: ارزش هر یک از این بسته های معیشتی،‌ 5 میلیون ریال بود و در مجموع برای این امر خداپسندانه 750 میلیون ریال هزینه شد.

دبیر کانون های خدمت رضوی میبد خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 150 معیشتی شامل گوشت گوسفند نیم کیلو، ماکارونی 2 بسته، روغن مایع 2 عدد، قند شکسته یک بسته، سویا یک بسته و خرما یک قوطی به ارزش هر بسته 3 میلیون ریال از سوی خادمیاران شهرستان اسلامی مهرجرد به نیازمندان اهدا شد.

 زارع گفت: خادمیاران کانون ده آباد نیز تعداد 141 ‌بسته معیشتی شامل برنج‌، روغن‌، گوشت گوسفند، خرما، مرغ‌، شکر و یک جعبه ماسک به ارزش هر بسته 2 و نیم میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: همچنین خادمیاران کانون ده آباد میبد 218 بسته رطب متبرک امام رضایی را به نیازمندان ده آباد تحویل دادند.

زارع گفت: توزیع 45 بسته معیشتی از سوی خادمیاران محله فیروزآباد شامل ماکارانی‌ ۳ بسته، عدس1 بسته، روغن2 قوطی، رب گوجه1 قوطی، خرما متبرک امام رضا1 بسته، ‌مرغ2 کیلو، گوشت نیم کیلو به مبلغ 112 میلیون و 500 هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: خادمیاران شهرستان میبد بالا نیز تعداد 70بسته معیشتی شامل روغن، برنج، ماکارونی، رب، سویا، لپه ماش، چای و رطب اهدایی آستان قدس رضوی به ارزش هر بسته 3 میلیون ریال بین نیازمندان محله علی آباد توزیع کردند.

زارع گفت: از سوی خادمیاران شهرستان بفروییه‌ نیز 500 پرس غذای گرم جهت افطاری به مبلغ 60 میلیون ریال و نان صلواتی به مبلغ 9 میلیون و 500 هزار ریال و 100 دیزی جهت افطاری به مبلغ 25 میلیون ریال و سبد کالا همراه با رطب 150 بسته به ارزش هر بسته 2 میلیون و 400 هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: خادمیاران روستای رکن آباد نیز‌‌۶۰ بسته معیشتی به ارزش4 میلیون و 500 هزار ریال شامل برنج، گوشت، لوبیا، عدس، رب گوجه فرنگی و ماکارونی بین نیازمندان توزیع کردند.


اهدای 410 سبد معیشتی در شهر دارالولایه جیرفت

 پانزده ماه است که سراسر کشور درگیر ویروس منحوس کرونا شده و به بسیاری از مشاغل و کسب و کارها خسارت زده و بسیاری از مسافرت ها و برنامه ها را لغو کرده است. طوری که حتی رفتن به پابوس امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با دشواری هایی روبرو شده است.

در سال جاری به برکت امام رضا(ع) امام مهربانی ها، خادمیاران حضرت در هر نقطه از شهر و کشور که بودند دست به دست هم دادند و با کمک خیرین، عیدی رضوی را نصیب نیازمندان کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا شهدادی؛ مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان جیرفت در این باره تشریح کرد: امسال پویشی در ایران سربلند برگزار شد که هر کس در هر نقطه ای از کشور می توانست در راه خدمت به امام رضا(ع) کمک کند و با اقدام خیرخواهانه واسطه ای برای رسیدن مهر امام مهربانی ها به محرومین شود.

وی اظهار داشت: در همین راستا، از ابتدای ماه مبارک رمضان تهیه دو هزار و ۹۳۶ پرس غذای گرم در دستور کار این کانون قرار گرفت و این غذاها میان خانواده های نیازمند و ایتام توزیع شد.

حجت الاسلام شهدادی بیان کرد: با پیروی از منش و سیره امیرالمومنین امام علی(ع) در رسیدگی به محرومان توزیع 410 بسته ارزاق شامل حبوبات، برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، مرغ و گوشت قرمز نیز میان افراد نیازمند شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این اقلام را خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت با ذکر دعا و مناجات طی چندین ساعت آماده کردند و به عنوان عیدانه به خانواده های شناسایی شده اهدا کردند.

حجت الاسلام شهدادی با بیان اینکه خرید و اهداء یک دستگاه اسپیلت، کولر گازی و یخچال برای خانواده نیازمند از دیگر اقدامات انجام شده ماه مبارک رمضان امسال بود، افزود: خرید تشک مواج و تخت برای معلول نیازمند نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌ های فرهنگی در جامعه تصریح کرد: مسابقه مجازی کتاب و کتابخوانی توسط کانون مربوطه نیز انجام و با استقبال خوبی مواجه شد.

حجت الاسلام شهدادی با بیان اینکه این روزها هزینه خرید ماسک برای خانواده ‌های نیازمند سخت و دغدغه شده است، گفت: در همین راستا توزیع ماسک رایگان را انجام دادیم که با استقبال جامعه هدف روبرو شدیم.

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان جیرفت با اشاره به سایر اقدامات نیکوکارانه در این ماه مبارک گفت: ‌پرداخت کمک هزینه بیماران نیازمند و پرداخت هزینه کاردرمانی فرزند معلول برای دو خانواده نیازمند از جمله اقدامات انجام شده است.


اهدای کمک مومنانه ۱۰۰ میلیون تومانی به مستمندان

خادمیاران کانون موضوعی تبلیغی خدمت رضوی، استان در دهه آخر ماه‌ مبارک رمضان با تهیه و بسته بندی ۱۰۰ بسته معیشتی هر یک به مبلغ 150 هزار تومان شامل برنج، ماکارونی، سویا، رب، خرما، مرغ، گوشت، مایع ظرفشویی و تن ماهی به نیابت از امام رئوف(ع)، خانواده‌های نیازمند را یاری رساندند.

اهدای چند فقره وام به مبلغ جمعا 35 میلیون تومان به طلاب نیازمند، کمک بلاعوض به خانواده سادات، پذیرایی و اسکان خانواده شهدای مدافع حرم از سوریه به مدت یک هفته و مشاوره رایگان پیش از ازدواج به 30 زوج از دیگر اقدامات این کانون در ایام ماه رمضان امسال بود.

خادمیاران کانون موضوعی تبلیغی خدمت رضوی در شام ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام در مسجد 125 نفر را افطاری دادند و پذیرایی از 200 عزادار در مسجد فاطمه الزهرا(س) را در یکی از شب های قدر به عهده گرفتند.

همچنین به همت خادمیاران رضوی؛ 1000 پرس غذای گرم تهیه و طبخ و بین روزه داران نیازمند توزیع شد.

 اعزام سه نفر زیارت اولی که از مدت سفرشان به مشهد ۱۰ سال می‌گذرد یا تاکنون توفیق زیارت نداشتند، به بارگاه منور رضوی و اقامت به مدت ده شبانه روز در مشهد مقدس از دیگر اقدامات خداپسندانه اعضای این کانون در ماه مهمانی خدا بود.

همچنین به همت خادمیاران خدوم این کانون، مراسم ویژه عید فطر و نماز این عید، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

گفتنی است ارزش ریالی این کارهای مومنانه که با کمک خادمیاران و خیرین محلی تامین شد برابر با یک میلیارد ریال بود.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: