آیین اختتامیه پویش سفره مهر رضوی برگزار شد

1400/02/21 اردیبهشت

مراسم اختتامیه پویش سفره مهر رضوی استان تهران به همت کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار می شود. آیین اختتامیه پویش سراسری سفره مهر رضوی تهران به همت کانون‌های خدمت رضوی استان تهران روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ تهران برگزار شد. خادمیاران کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی در استان تهران از ابتدای […]

مراسم اختتامیه پویش سفره مهر رضوی استان تهران به همت کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار می شود.

آیین اختتامیه پویش سراسری سفره مهر رضوی تهران به همت کانون‌های خدمت رضوی استان تهران روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در مصلی بزرگ تهران برگزار شد.

خادمیاران کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی در استان تهران از ابتدای ماه مبارک رمضان با اجرای این پویش در حرکتی مهرورزانه اقدام به تهیه و آماده سازی 110 هزار بسته‌ معیشتی برای افراد نیازمند کرده‌اند‌.

در بسته‌بندی ارزاق غذایی که با همت و پشتکار ۸۰۰ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران در مصلی در حال انجام است، گوشه گوشه این فضا با ذکر صلوات و دعا حال و هوای امام رضایی برپا شده و هرکس به نوبه خود خدمتی از دل و مزین به نام و یاد امام رئوف(ع) انجام می‌دهد.

ومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان در راستای اجرای پویش سفره مهر رضوی با هدف تامین و توزیع ۱۱۰ هزار بسته‌ ارزاق برای نیازمندان به همت کانون‌ خدمت رضوی، خیرین و یاوران رضوی استان تهران عصر امروز در مصلی بزرگ تهران برگزار شد.

علیرضا جانه سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این طرح با کمک تولیت آستان قدس رضوی اجرا شده و تعداد ۸۸۸ هزار بسته در سراسر کشور تهیه و به نیازمندان شناسایی شده اهدا می‌‌شود.

وی در ادامه گفت: از این تعداد ۱۱۰ هزار بسته به استان تهران اختصاص داشته که با کمک خیرین و خادمیاران مناطق تهران و شهرستان‌ها به خانواده‌هایی که تحت حمایت هیچ نهادی نبوده و جزء دهک اول درآمدی هستند، توزیع می‌‌شود.

 

سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران افزود: مرحله اول این پویش در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) اجرا شد و در این مرحله نیز بسته‌های ارزاق شامل ۱۴ قلم کالای اساسی به‌عنوان عیدانه در عید سعید فطر به‌دست خانواده‌های شناسایی شده می‌رسد.

جانه با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال مردم، این طرح در مراحل بعدی به خصوص در دهه کرامت نیز ادامه خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به وجود ۳۰ هزار خادمیار رضوی در استان تهران، تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران جهت اهدا کمک‌های خود می‌توانند با دفاتر کانون‌های خدمت رضوی در مناطق ۲۲ گانه و شهرستان‌های استان تهران ارتباط داشته و نذورات خود را اهدا کرده و در سفره کرامت امام رضا(ع) شریک شوند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: