خدمات بنیاد کرامت رضوی در هفته گذشته

1400/02/04 اردیبهشت

در ادامه اجرای طرح «سفره ای به وسعت ایران» سفره های رمضانی در لارستان با نام امام مهربانی ها متبرک شد خادمیاران رضوی شهرستان لار از استان فارس در این مرحله از اجرای این طرح، 1200 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 3 میلیون ریال، شامل برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، عدس، ژله و […]

در ادامه اجرای طرح «سفره ای به وسعت ایران»


سفره های رمضانی در لارستان با نام امام مهربانی ها متبرک شد

خادمیاران رضوی شهرستان لار از استان فارس در این مرحله از اجرای این طرح، 1200 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 3 میلیون ریال، شامل برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی، عدس، ژله و شکر به نیابت از امام رضا علیه السلام تقدیم اقشار نیازمند کردند .

همچنین از اول ماه مبارک رمضان، روزانه تعداد 100 پرس غذای گرم جهت افطار نیازمندان طبخ و توزیع می شود‌.

یادآوری می شود این دو برنامه معنوی تا آخر این ماه پر خیر و برکت ادامه دارد و ارزش ریالی این اعمال خداپسندانه تا الان بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون ریال معادل 370 میلیون تومان بوده است.


همزمان با شب های ماه مبارک رمضان خادمیاران و یاوران رضوی کانون عمومی(محلی) خدمت رضوی شهدای محله رضوانیه شهرستان آمل به کمک نیازمندان شتافتند.

خادمیاران و یاوران رضوی کانون عمومی(محلی) خدمت رضوی شهدای محله رضوانیه شهرستان آمل در راستای اجرای پویش «سفره ای به وسعت ایران» ۲۰۰سبد ارزاق کمک معیشتی به ارزش هر سبد ‌۶۰۰ هزار تومان از قبیل گوشت‌، مرغ، برنج ،روغن‌، چای‌، ماکارانی‌، حبوبات‌، شکر و 2 رأس گوسفند به ارزش ‌۶۰ میلیون ریال ذبح و به سفره سحر و افطار خانواده های کم برخوردار اهدا کردند.


خادمیاران رضوی کانون‌های خدمت بنیاد کرامت رضوی در بابلسر با حضور در آشپزخانه مرکز شهر از مراحل پخت و آماده سازی پخت غذا برای نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان بازدید کردند.

فع نیاز نیازمندان یکی از برنامه های مهم کانون خدمت رضوی است و به همین منظور، در ماه مبارک امسال نیز تاکنون بیش از ۲۵۰۰ پرس غذای گرم در بابلسر به همت خادمیاران تهیه و بین نیازمندان توزیع شد تا در راستای رفع بخشی از نیازها تلاش شود.

در حاشیه بازدید خادمیاران از مراحل پخت غذای گرم در ماه مبارک رمضان برای نیازمندان که همراه با مداحی پوراکبر مسئول کانون مداحان خدمت رضوی بابلسر و همراهی تعدادی از اعضای کانون های خدمت رضوی شهرستان بابلسر بود؛ تابلوفرش حرم مطهر امام رضا علیه السلام و نبات و نمک متبرک به دست اندرکاران این امر مهم اهدا شد.

گفتنی است این عمل خداپسندانه پخت و توزیع غذا، با همراهی مردم و خادمیاران و کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام شده است و همچنان تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت .


توزیع روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی میان نیازمندان در شهرستان زرند 

حجت الاسلام والمسلمین اکبر سلطانی؛ مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان زرند بیان کرد: پذیرایی و اطعام دیگران، خوی پسندیده انسانی و از اعمال نیک آدمی است. غذا دادن به دیگران، بیانگر وجود عاطفه ای قوی در وجود انسان بوده و ریشه در بشردوستی و علاقه به هم نوع دارد و خداوند احسان و نیکی به بندگانش را به خصوص در ماه مبارک رمضان دوست دارد و برای بندگان نیکوکارش پاداش بسیاری برمی ‌شمارد .

وی افزود‌: خادمیاران رضوی نیز با تأسی از مولای متقیان امیرمومنان علی(علیه السلام) و در راستای اجرای سیره رضوی در این ایام، اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم در بین خانواده های محروم و ایتام کرده اند و در این ماه مبارک روزانه 500 پرس غذای گرم توسط این نهاد بین نیازمندان شهرستان توزیع می ‌شود.

حجت الاسلام سلطانی اظهار کرد‌: برنامه توزیع غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان در این شهرستان اجرا می ‌شود.

وی راه ‌اندازی رزمایش گسترده مواسات و همدلی طرح اطعام رضوی را که در ماه مبارک رمضان با همراهی خادمیاران‌ اجرا می شود، طرحی عنوان کرد که به طور جدی در خدمت به محرومان خواهد بود.

شایان ذکر است کلیه مراحل پخت و توزیع این غذا با نظارت مرکز بهداشت شهرستان و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است.


 توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی در اقلید

خادمیاران رضوی شهرستان اقلید به کمک خیرین محلی تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی شامل گوشت، مرغ، برنج، شکر، حبوبات و رب گوجه فرنگی را در قالب طرح سراسری سفره مهربانی تهیه و به نیابت از حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام تقدیم خانواده های کم درآمد که قبلاً شناسایی شده بودند، کردند.

گفتنی است ارزش ریالی هر بسته ۶ میلیون ریال بود و در مجموع مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون ریال معادل 120 میلیون تومان برای این امر خیر هزینه شد.


نیازمندان میاندورود پای سفره مهربانی نشستند

همزمان با فرا رسیدن ماه رمضان و به همت کانون خدمات عمومی شهر طبقده از توابع شهرستان میاندورود مازندران به منظور دستگیری از مستمندان سبدهای کالا در مجموع به ارزش۲۰۰میلیون ریال توسط خیرین و خادمیاران این شهر تهیه و در بین جامعه هدف توزیع شد .

همچنین به نیت سلامتی حضرت ولی عصر(عج) 2 رأس دام سبک با تلاش خادمیاران رضوی میاندورود به ارزش‌۶۰ میلیون ریال خریداری و گوشت قربانی شده بین نیازمندان منطقه توزیع شد.


بسته های رمضانی به دست نیازمندان شوشتری رسید

خادمیاران رضوی شهرستان دارالمومنین شوشتر با فرا رسیدن ایام مبارک رمضان با اهدای بسته های رمضانی ویژه این ماه که شامل برنج، روغن، گوشت، حبوبات، ماکارونی و… بود، لبخند شادی را مهمان خانواده های بی بضاعت کردند .

گفتنی است این مواد خوراکی که توسط خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان و به همت خیرین این شهرستان مهیا شده بود هزینه ای بالغ بر ۲۲۰ میلیون ریال داشت .


در سومین شب ماه مبارک رمضان، خادمیاران کانون محلی خدمت رضوی مسجد امام حسین (ع) ملت آباد شهرستان آمل به یاری نیازمندان شتافتند.

خادمیاران با اجرای پویش سفره ای به وسعت ایران ۱۰۰سبد کمک معیشتی به ارزش ریالی هر سبد ۵۰۰ هزار تومان از قبیل گوشت، مرغ، چای، ماکارونی، حبوبات و شکر تهیه و در بین محرومان آملی توزیع کردند. 
شایان ذکر است یک رأس گوسفند به ارزش ۳ میلیون و 500 هزار تومان نیز توسط خادمیاران رضوی آمل ذبح و به سفره سحر و افطار خانواده های کم برخوردار اهدا شد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: