غرس بیش از 21 هزار اصله نهال مثمر در روستاهای شهر مشهد

1399/12/25 اسفند

همزمان با هفته درختکاری، پویش «درخت‎یاری»  مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی و با مشارکت بنیاد علوی به منظور دستگیری از اقشار بی‌بضاعت و افزایش سرانه فضای سبز کشور از مسیر کاشت درختان مثمر از امروز در روستاهای شهرستان مشهد آغاز شد. نحوه اجرای این پویش به مناسبت هفته درختکاری ابراز کرد: مدیریت امور مجاورین […]

همزمان با هفته درختکاری، پویش «درخت‎یاری»  مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی و با مشارکت بنیاد علوی به منظور دستگیری از اقشار بی‌بضاعت و افزایش سرانه فضای سبز کشور از مسیر کاشت درختان مثمر از امروز در روستاهای شهرستان مشهد آغاز شد.

نحوه اجرای این پویش به مناسبت هفته درختکاری ابراز کرد: مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی با مشارکت بنیاد علوی، پویشی تحت عنوان «درخت‎یاری» را از امروز با هدف یاری نیازمندان و افزایش سرانه فضای سبز کشور آغاز کرد.
وی ادامه داد: در این طرح مؤمنانه بیش از 21 هزار اصله نهال به ارزش 400 میلیون تومان برای غرس در روستاهای شهرستان مشهد در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول در آستان قدس در ادامه تشریح کرد: نهال‌ها از بهترین انواع مثمر و از مؤسسه بذر و نهال آستان قدس رضوی تهیه شده و بین کانون‌های روستایی خدمت رضوی شهرستان مشهد توزیع می‌شود تا نسبت به کاشت آنها در زمین‌های عام‌المنفعه شناسایی شده در روستاهای خود اقدام کنند.
به گفته وی، عملیات کاشت و نگهداری از این باغ‎های میوه برای بهره‌برداری از محصولات آن به نفع نیازمندان روستاها بر عهده خادمیاران عضو کانون‌های روستایی خدمت رضوی گذاشته شده است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: