دوره جامع توانمندسازی مشاوران و روان شناسان با موضوع اخلاق حرفه ای در مشاوره ، برگزار گردید.

1399/12/10 اسفند

با دعوت از 1200 مشاور و روان شناس از 31 استان کشور برگزار گردید: با حضور دکتر سیمین حسینیان دکتری تخصصی مشاوره و استاد تمام گروه مشاوره دانشگاه الزهرا (س) صورت پذیرفت: دوره جامع توانمندسازی مشاوران و روان شناسان با عنوان اخلاق حرفه ای در مشاوره با استقبال بی نظیر مخاطبان از 31 استان کشور برگزار […]

با دعوت از 1200 مشاور و روان شناس از 31 استان کشور برگزار گردید:

با حضور دکتر سیمین حسینیان دکتری تخصصی مشاوره و استاد تمام گروه مشاوره دانشگاه الزهرا (س) صورت پذیرفت:

دوره جامع توانمندسازی مشاوران و روان شناسان با عنوان اخلاق حرفه ای در مشاوره با استقبال بی نظیر مخاطبان از 31 استان کشور برگزار گردید. در این دوره تخصصی که با هدف ارتقاء سطح علمی و تخصصی مشاوران و روان شناسان کلینیک های تخصصی آستان مهر رضوی ، خادمین علمی آستان قدس رضوی و سررابطین کانون های تخصصی مشاوره و روان شناسی برگزار شد به مبانی نظری اخلاق و اصول اخلاقی چون خودمختاری ، عدالت ، نیکو کاری ، وفاداری در حرفه مشاوره پرداخته شد.

در این رویداد علمی که با دعوت بیش از هزارو 200 مخاطب از 31 استان کشور به صورت وبینار برگزار شد اساسی ترین مسائل اخلاقی مطرح در حرفه مشاوره در نظامنامه های اخلاقی بررسی و تبیین و محتوای آخرین نسخه نظامنامه مشاوره و روان شناسی مورد بررسی و بیان گردید.

لازم به یادآوری است برگزاری دوره های توانمندسازی و آموزشی با محوریت روان شناسی اسلامی از رسالت های ابلاغی مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی میباشد.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: