دیدار مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در معیت قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با خانواده دانشمند شهید محسن فخری زاده

1399/10/01 دی

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی و قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به منظور تجلیل و تکریم خانواده معظم شهید فخری زاده در منزل این دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور حضور یافت.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی و قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به منظور تجلیل و تکریم خانواده معظم شهید فخری زاده در منزل این دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور حضور یافت.

مصطفی خاکسار قهرودی به نمایندگی از تولیت آستان قدس رضوی به همراه مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در منزل شهید محسن فخری زاده حضور یافتند.
خاکسار قهرودی ضمن ابلاغ سلام تولیت آستان قدس رضوی به خانواده این شهید گرامی اظهار کرد: شخصیت شهید حاج محسن فخری‌زاده آن‌قدر مهم بود که دشمنان اسلام و ایادی آنان با طراحی خبیثانه نسبت به ترور ایشان اقدام کردند.
وی بیان کرد: این دانشمند برجسته در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره حضور مثمر ثمری برای نظام اسلامی داشتند و علاوه بر حضور در عرصه‌های مختلف جهاد، خدمات ماندگاری را در پیشرفت علم و صنعت هسته‌ای کشور به یادگار گذاشتند.
جناب آقای استادآقا نیز با بیان اینکه ترور شخصیت‌های برجسته علمی و سیاسی کشور نشانه ضعف و استیصال دشمنان ایران اسلامی دارد گفت: ملت ایران و تمام عدالتخواهان چشم‌ انتظار انتقام خواهی مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران از این جنایت وحشیانه هستند.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ابراز کرد: ما نمایندگان تولیت معزز آستان قدس رضوی برخود لازم دانستیم که پس از تشییع و وداع باشکوه اما غریبانه شهید فخری زاده در حرم مطهر رضوی به دلیل محدودیت های کرونایی برای عرض ارادت به خانواده معظم شهید حضور یابیم.
استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی نیز در این دیدار گفت: آمریکای جنایتکار و صهیونیست خون خوار باید بدانند که با ترور و شهادت فرزندان غیور این مرز و بوم شجره طیبه انقلاب تنومندتر خواهد شد و رویش ها در راه است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: