امضاء تفاهم نامه همکاری موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با فدراسیون ورزش های همگانی

1399/10/01 دی

با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی صورت گرفت تفاهم نامه همکاری در راستای هم افزایی ، تقویت تعاملات و ارتقاء سطح ورزش همگانی در جهت بهبود سلامت جامعه بین موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی و فدراسیون ورزش های همگانی منعقد شد. در این دیدار دکتر افشین […]

با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی صورت گرفت

تفاهم نامه همکاری در راستای هم افزایی ، تقویت تعاملات و ارتقاء سطح ورزش همگانی در جهت بهبود سلامت جامعه بین موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی و فدراسیون ورزش های همگانی منعقد شد.

در این دیدار دکتر افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی ضمن ابراز خرسندی خود از حضور در شهر مشهد بیان کرد : مشهد یکی از شهرهای پیشرو در ورزش همگانی است و با وجود ظرفیتی های کم نظیر و مدرن موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی می تواند پیشرفت های خوبی حاصل شود ، خصوصا که در جامعه کنونی با موضوع کم تحرکی افراد مواجه هستیم و در دوران شیوع ویروس کرونا نیز این مسئله تشدید شده است و یکی از مهمترین نیازهای جامعه در دوران پسا کرونا آمادگی تمامی اماکن ورزشی جهت حضور حاد مردم در این اماکن می باشد تا افراد بتوانند به شرایط آمادگی جسمانی خود سروسامانی بدهند.

ملایی ادامه داد : موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با داشتن اماکن و تجهیزات پیشرفته از جمله پیست تارتان ورزشگاه امام رضا علیه السلام می تواند سهم بزرگی در بهبود سلامت جامعه ، حفظ و ارتقاء آمادگی جسمانی افراد خصوصا در استان خراسان رضوی داشته باشد.

در این دیدار علیرضا تاج فیروز مدیرعامل موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی ضمن خوشامدگویی به دکتر افشین ملایی گفت : موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با انتساب به حضرت رضا علیه السلام توانسته خانواده ها و ورزشکاران زیادی را جذب ورزش نماید که استفاده روزانه حدود 7000 نفر ورزشکار از اماکن این موسسه قبل از دوران کرونا نشان از نقش مهم این موسسه در ارتقاء سلامت جامعه خصوصا مجاورین و زائرین امام رضا علیه السلام می باشد.

تاج فیروز در ادامه افزود : این موسسه با تمامی امکانات و تجهیزات خود آمادگی همکاری در تمامی سطوح در جهت بهبود سلامت جامعه و ارتقاء سطح ورزش همگانی و حتی برگزاری اردوی تیم ملی در این موسسه را دارد

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: