خدمات کانون‌های خدمت رضوی در هفته گذشته

1399/09/29 آذر

بهره‌مندی 200 نیازمند از خدمات پزشکی، آموزشی، حقوقی کانون‌های خدمت رضوی بندرعباس در هفته نخست اجرای طرح محله‌های امام رضایی 200 نفر از ساکنین محله‌های نخل پیرمرد، کوی گلستان و مینابی‌ها در بندرعباس از خدمات پزشکی، آموزشی، حقوقی، مشاوره و… بهره مند شدند. در بندرعباس، طرح محله‌های امام رضایی با مشارکت کانون‌های خدمت رضوی استان […]

بهره‌مندی 200 نیازمند از خدمات پزشکی، آموزشی، حقوقی کانون‌های خدمت رضوی بندرعباس

در هفته نخست اجرای طرح محله‌های امام رضایی 200 نفر از ساکنین محله‌های نخل پیرمرد، کوی گلستان و مینابی‌ها در بندرعباس از خدمات پزشکی، آموزشی، حقوقی، مشاوره و… بهره مند شدند.

در بندرعباس، طرح محله‌های امام رضایی با مشارکت کانون‌های خدمت رضوی استان هرمزگان و کانون محله‌ای امام حسن مجتبی(ع) نخل پیرمرد از ابتدای هفته گذشته به منظور ارائه خدمات متنوع به مردم محروم محله های نخل پیرمرد، کوی گلستان و مینابی‌ها آغاز به کار کرد.

کاظم یحیایی، مسئول کانون خدمات عمومی استان هرمزگان و مدیر اجرایی طرح محله‌های امام رضایی گفت: در هفته نخست اجرای این طرح، کانون سلامت به همراه پزشکان عمومی، متخصصان داخلی و قلب، بیماران را ویزیت کردند. همچنین دو پرستار نیز فشار خون و قند خون و درجه تب بیماران را چک کردند.

وی افزود: کانون فرهنگ و هنر نیز خدمات خود را با گرفتن عکس پرسنلی و آموزش شمع سازی به افراد نیازمند ارائه کردند. همچنین کانون‌های کتاب و کتابخوانی، قرآنی، مشاوره حقوقی، مشاوره و مددکاری به ارائه خدمات پرداختند.

شایان ذکر است، ۳ تُن از محصول صیفی جات کشاورز خیر منطقه حسنلنگی، توسط کانون وقف و نذر بین نیازمندان منطقه توزیع شد.

================================================================

اجرای طرح “نان متبرک” با مشارکت خیرین و آستان قدس رضوی در قزوین

طرح “نان متبرک” با مشارکت خیرین و آستان قدس رضوی درحال اجراست و در جهت رفع مشکل تهیه نان خانواده‌های نیازمند برای مدت حداقل سه ماه پیش‌بینی شده است.

در پی مصاحبه رئیس اتحادیه نانوایان قزوین در خصوص وضعیت نیازمندان در تهیه نان روزمره امروز(سه‌شنبه) جلسه‌ای با حضور رئیس و نایب رئیس اتحادیه نانوایان قزوین و مسئولین دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس در قزوین برگزار شد.

در این جلسه ضمن ارائه و توضیحات مفصل درخصوص اجرای طرح سفره مهربانی و نان متبرک در سطح کشور موضوع تسویه حساب بدهی‌های نیازمندان هم مطرح و مقرر شد در اسرع وقت آمار این خانواده‌ها که چندان هم زیاد نیستند به دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان ارسال تا نسبت به تسویه آنها توسط خادمیاران‌رضوی اقدام شود.

همچنین طرح نان متبرک که با مشارکت خیرین و آستان قدس رضوی درحال اجراست در جهت رفع مشکل تهیه نان خانواده‌های نیازمند برای مدت حداقل سه ماه پیش‌بینی شده که مبلغ 225 هزار تومان توسط خیرین تأمین و مبلغ 225 هزار تومان هم با مشارکت آستان قدس رضوی تامین و یک کارت بانکی با مبلغ ۴۵۰ هزار تومان موجودی به خانواده‌های نیازمند تحویل داده می‌شود تا بتوانند روزانه مبلغ پنج هزار تومان نان مورد نیاز خود را از نانوایی‌های محل تامین کنند.

================================================================

تجلیل ازخانواده مدافع حرم توسط دفتر خدمت رضوی در ارومیه

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان آذربایجان غربی  در آستانه میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیها در دیدار و تجلیل از خانواده مدافع حرم که در محل دفتر خدمت رضوی ارومیه و به همت کانون زنان و خانواده دفتر خدمت رضوی ترتیب یافت گفت: بقای اسلام بخاطر قیام‌ اباعبدالله الحسین علیه السلام می باشد و اگر روشنگری ها و فداکاری های حضرت زینب سلام الله نبود قیام عاشورا ماندگار نمیشد ، و اگر مطالب ناب اسلام محمدی به ما نمی‌رسید، مسیر اسلام تغییر می یافت و اکنون از اسلام ، جز اسلامِ انحرافی چیزی باقی نمی ماند. لذا ما استمرار قیام عاشورا را مدیون حضرت زینب سلام الله هستیم .

================================================================

اجرای 240متر مربع گچ کاری مسجد امام علی(ع)شهرک فرهیختگان شهرستان بیرجند

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: