خدمات کانون خدمت رضوی در استان کرمانشاه

1399/09/22 آذر

خدمات کانون خدمت رضوی در استان کرمانشاه

فراهم آوردن زمینه ی خود اشتغالی ۱۳ خانواده توسط خادمیاران رضوی منطقه۸
مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۸ اظهار داشت: خادمیاران رضوی به نیابت از حضرت رضا(ع) و حمایت بنیادمستضعفان زمینه ی خود اشتغالی برای ۱۳ خانواده ی محروم را فراهم آوردند.
وی ادامه داد: ۱۳ دستگاه نخ ریسی صنعتی به ارزش یک میلیون۷۰۰هزار تومان بین خانواده های محروم توزیع گردید .
کهزادی ضمن اعلام حمایت از خود اشتغالی صورت گرفته گفت: به منظور اثر بخشی و پایداری اشتغال برای خانواده های فوق کلاس آموزشی برگزار و حمایت از کسب و کار این خانواده ها نیز با دادن پشم و خرید نخ ادامه خواهد یافت.

================================================================

مودت و دستگیری از بیماران کرونایی محروم توسط خادمیاران رضوی گودین
مسئول کانون خدمت رضوی شهر گودین گفت: خدمت رسانی خادمیاران رضوی به خانواده های محرومی که بیماری کرونایی دارند در شهر گودین و روستاهای اطراف صورت میگیرد.
علی نیاکانی اظهار داشت: خادمیاران رضوی با توجه به شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا، طرح مودت و دستگیری از بیماران کرونایی ناتوان را به نیابت از امام رضا(ع) اجرا می نمایند.
وی در ادامه با اشاره به روند اجرایی طرح گفت: طی فراخوان صورت گرفته حدود ۳۰ نفر جهت مشارکت اعلام آمادگی نمودند و این طرح به مدت یک هفته است که در شهر گودین و روستاهای اطراف اجرا می گردد.
تهیه سوپ، آبمیوه طبیعی، داروهای مورد نیاز همچنین ماسک و مواد ضدعفونی کننده و حضور پزشکان متخصص بر بالین بیماران کرونایی خانواده های محروم و نیازمند را از جمله خدمات ارائه شده این طرح برشمرد.

================================================================

دیدار دبیر کانونهای خدمت رضوی با استاندار

تداوم کمک های مومنانه در کرمانشاه با همکاری کانونهای خدمت رضوی استان کرمانشاه
دبیر کانونهای خدمت رضوی در دیدار با استاندار کرمانشاه ضمن تشریح اقدامات شبکه خادمیاران رضوی استان در ایام شیوع بیماری کرونا؛حضور خادمیاران و پرچم متبرک رضوی در بیمارستانها، اجرای طرح مواسات و همدلی با عنوان سفره مهربانی طی ۲ مرحله با توزیع بیش از ۷۵۰۰ بسته ی مواد غذایی، خدمات صورت گرفته در زمینه سلامت را از جمله اقدامات مهم برشمرد.
امامیان در ادامه از طرح مواسات و همدلی در سفره ی مهربانی ۳ به استاندار گفت: در مرحله سوم سفره مهربانی طرح نان متبرک رضوی با محوریت تامین نان مورد نیاز خانواده های محروم به مدت ۳ ماه از جمله خدمات درحال اجرای خادمیاران است.
پیگیری نامگذاری یکی از تقاطع های اصلی شهر به نام مبارک امام رضا(ع) از جمله موارد مطرحه در جلسه ی فوق بود.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: