خدمات کانون‌های خدمت رضوی در هفته گذشته

1399/09/06 آذر

خت و توزیع بیش از ۶ هزار نان محلی در پویش ملی “نذر امام” استان کرمانشاه ———————————————————————————————————— اجرای طرح دستهای مهربانی و حضور خادمیاران سلامت ۱۰۰ نفر از نیازمندان و محرومین ‌محله چمن از خدمات سلامت رایگان بهرمند شدند. ———————————————————————————————————— توزیع ۳۲۰ بسته معیشتی در طول ماه ربیع الاول توسط خادمیاران رضوی استان کرمانشاه خادمیاران […]

خت و توزیع بیش از ۶ هزار نان محلی در پویش ملی “نذر امام” استان کرمانشاه

مسئول کانون بانوان و خانواده رضوی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۶ هزار قرص نان و ۶۰ کیلو شیرینی محلی در طرح “نذر امام” خبر داد.
راضیه عظیمی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز تصریح کرد:از اربعین حسینی تا روزشهادت امام رضا (ع) خادمیاران رضوی و بانوان فعال در قالب شبکه سازی خانگی اقدام به اجرای پویش ملی “نذر امام” در استان کرمانشاه نموده اند.
وی ادامه داد: طی این طرح بانوان با پخت نان ، شیرینی محلی و کیک های خانگی با توزیع بین محرومین و آحاد مردم رسم نذری به نیابت از امام مهربانی هارا در استان احیا نموده اند.
مسئول کانون خدمتی بانوان و خانواده رضوی اظهار داشت: تا کنون بیش از ۶ هزار قرص نان، ۶۰ کیلو شیرینی محلی و بیش از ۳۰ کیلو گرم کیک خانگی توسط بانوان در استان تهیه و توزیع گردیده است که این برنامه تا ۲۶ مهر سالروز شهادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

————————————————————————————————————

اجرای طرح دستهای مهربانی و حضور خادمیاران سلامت ۱۰۰ نفر از نیازمندان و محرومین ‌محله چمن از خدمات سلامت رایگان بهرمند شدند.

خادمیاران رضوی”طرح دستهای مهربانی” را به محله چمن کرمانشاه بردند
مسئول کانون خدمت رضوی سلامت استان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح دستهای مهربانی و حضور خادمیاران سلامت ۱۰۰ نفر از نیازمندان و محرومین ‌محله چمن از خدمات سلامت رایگان بهرمند شدند.
به گزارش خبرنگار آستان نیوز از کرمانشاه، دکتر علی محمدی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: پزشکان و خادمیاران رضوی کانون سلامت دراولین اردوی جهادی سال جاری طرح دستهای مهربانی را در محله محروم چمن برگزار و به ۱۰۰ نفر خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه نمودند.
وی ادامه داد: در سال جاری کانون سلامت رضوی به دلیل شیوع بیماری کرونا با اجرای طرح نسیم مهر رضوی طی مراحل مختلف به بیمارستانها رفته و علاوه بر تجلیل از پزشکان ، پرستاران و مدافعین سلامت عطر حرم امام مهربانی ها را در فضای بیمارستانهای استان احیا نمودند.
دکتر محمدی در پایان گفت: خدمات این اردوی با حضور ۳ پزشک و ۱۴ خادمیار برپا شده است.

————————————————————————————————————

توزیع ۳۲۰ بسته معیشتی در طول ماه ربیع الاول توسط خادمیاران رضوی استان کرمانشاه

خادمیاران رضوی مناطق ۸‌گانه کرمانشاه سه ۳۲۰ بسته معیشتی مواد غذای شامل گوشت، برنج، ماکارونی و سایر اقلام خوراکی همراه با مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده با مشارکت خیرین و کمیته امداد امام خمینی(ره) و شبکه مردمی انفاق توزیع گردید.

————————————————————————————————————

تجلیل خادمیاران رضوی از برادارن اهل سنت کرمانشاه

دبیرکانونهای خدمت رضوی گفت: خادمیاران رضوی در هفته ی وحدت از برادران اهل سنت تجلیل کردند.
سید محمدجعفر امامیان در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر عظیم الشان اسلام اظهار داشت: خادمیاران رضوی در این ایام پرخیر و برکت شمیم پیام رئفت امام رضا(ع) را با اطعام و اهدای تبرکات رضوی همچنین حضور در کنار برادران اهل سنت به مناطق سنی نشین استان بردند.
وی ادامه داد: مردم اهل سنت امام رضا(ع) را با حدیث سلسله الذهب می شناسند و ارادت ویژه ی به امام مهربانی ها دارند.
امامیان ضمن اشاره به اعزام ۶ کاروان از برادران اهل سنت به مشهد مقدس در طرح مهر درخشان طی سال۹۸ گفت: در این برنامه از ۴۶ تن از برادران اهل سنت که به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند در شهرستانهای کرمانشاه، ثلالث باباجانی، جوانرود،روانسر، پاوه و نودشه تجلیل به عمل آمد.

————————————————————————————————————

برگزاری جلسه توجیهی مسئولین کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان

جلسه توجیهی مسئولین کانون های خدمت رضوی و رابطین شهرستان ها در بندرعباس برگزار شد.در ابتدای این جلسه که همزمان با نماز مغرب و عشاء بود نماز به جماعت برگزار شد. در ادامه‌ پس از قرائت قرآن کریم، زیارت امین الله نیز قرائت شد.حجت‌الاسلام والمسلمین کردمیهن سخنران این جلسه اظهار داشت : تنها راه تحقق کلام امام خمینی(ره) در ارتش 20 میلیونی یک راه است آن هم استفاده از ظرفیت امام رضا (ع) است. و به مسئولین دبیرخانه تاکید کرد که شما جایگاه خاصی را دارید و شما افتخار مهر خادمی امام رضا (ع) را دارید و از این ظرفیت میتوانید مشکلات محرومین را حل کنید و اگر این کشور انقلاب آن به ثمر رسید از برکت و وجود علی بن موسی الرضاست همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند: آستان قدس علی بن موسی الرضا مرکز عالم امکان است. در این نشست اسماعیل تذرو، دبیر کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان به تشریح فعالیت های کانون های خدمت رضوی پرداخت و از مسئولین کانون ها درخواست نهایت همکاری با دبیرخانه کانون های خدمت رضوی را خواستار شد. در ادامه مصطفی رجبیان معاون کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان به تشریح نظام نامه کانون های خدمت رضوی پرداخت. کاظم یحیایی مسئول کانون خدمات عمومی استان از اجرای طرح نان سفره مهربانی در قالب توزیع کارت نان به خانواده های نیازمند خبر داد و افزود: طرح محله های امام‌ رضایی با شناسایی نیازهای خانواده های محروم ویژه محلات کمتر برخوردار در راستای اهداف و سیاست های آستان قدس رضوی طراحی و تدوین گردید که هدف از تدوین و اجرای طرح مذکور استفاده حداکثری از ظرفیت تخصصی خادمیاران و ساماندهی امورات این ستاد در قالب فعالیت های شبکه ای می باشد.خدمات مد نظر بر اساس نیازهای اعلام شده نیز به صورت فصلی در محلات محروم شهر بندرعباس به خانواده های محروم در حوزه های مختلف ارائه خواهد شد که منطقه کمربندی بندرعباس با چهار محله مورد هدف می باشد. در انتهای جلسه به سئوالات مدیران کانون های تخصصی در خصوص طرح ها و نظام نامه پاسخ داده شده و ابهامات پیش آمده برطرف گردید و مدیران کانون نیز نکته نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

————————————————————————————————————

چهارشنبه امام رضائی در سازمان انتقال خون اراک

در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام(ره)، خادمیاران رضوی شهرستان اراک ضمن حضور در سازمان انتقال خون با تقدیم تبرکات رضوی، چفیه و بسته فرهنگی از مجاهدان عرصه ی سلامت تجلیل کرده و هفته بسیج را گرامی داشتند.
تعدادی از خادمیاران نیز با اهدای خون، بر اهمیت نیاز امروز بر اقدامات خداپسندانه تاکید داشته و بانوای” یا علی موسی الرضا” ، چهارشنبه، روز زیارتی حضرت را پاس داشتند.

————————————————————————————————————

ذبح تعداد ۳۰ راس دام عقیقه از محل نذورات آستان قدس رضوی با مشارکت خادمیاران کانون های خدمت رضوی

با سلام،ذبح تعداد ۳۰ راس دام عقیقه از محل نذورات آستان قدس رضوی با مشارکت خادمیاران کانون های خدمت رضوی در خراسان شمالی و توزیع بین نیازمندان استان.

————————————————————————————————————

هدای پرچم متبرک حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) ارسالی از بنیاد کرامت رضوی توسط کانون خدمت رضوی

آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) به بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی(ره) در آستانه سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور امام جمعه محترم، معاون امنیتی سیاسی فرمانداری شهرستان طبس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، خادمیاران رضوی و خدام آستان مبارک و عرض خداقوت به کادر درمان و مدافعان سلامت

حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس در حاشیه این برنامه از خدمات ارزنده آستان قدس رضوی، توجه ویژه تولیت معزز و سایر دست اندرکاران در راستای تجلیل و تکریم مدافعین سلامت تقدیر و تشکر نموده و اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال به برکت وجود پرچم متبرک حضرت امام رضا(ع) در بیمارستان‌ها به تمامی بیماران شفای عاجل عنایت فرماید.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: