تدارک ۷۰۰ هزار بسته حمایتی آستان قدس برای دست گیری از نیازمندان

1399/03/01 خرداد

محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ظهر امروز در حاشیه برنامه توزیع ۷۰۰ هزار بسته حمایتی آستان قدس رضوی اظهار کرد: استان قدس رضوی بنا به دستور تولیت برای حمایت از سیل زدگان سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و خوزستان تهیه و توزیع ۸۲ هزار بسته معیشتی در دستور کار بنیاد کرامت رضوی قرار […]

محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ظهر امروز در حاشیه برنامه توزیع ۷۰۰ هزار بسته حمایتی آستان قدس رضوی اظهار کرد: استان قدس رضوی بنا به دستور تولیت برای حمایت از سیل زدگان سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و خوزستان تهیه و توزیع ۸۲ هزار بسته معیشتی در دستور کار بنیاد کرامت رضوی قرار گرفت.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی افزود: مراحل تهیه و بسته بندی بسته های کمک معیشتی در تهران انجام شده و این محموله ها در حال انتقال به کرمان، اهواز و زاهدان هستند.

استادآقا گفت: ۳۲ هزار بسته معیشتی برای استان کرمان و دو استان سیستان و بلوچستان و خوزستان هر کدام ۲۵ هزار بسته حمایتی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در طرح حمایتی دیگر آستان قدس در ۲۷ استان کشور جز استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان و خوزستان در حال توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی است.

این مقام مسئول گفت: همزمان خادمیاران رضوی در سراسر کشور ۱۵۰ هزار بسته معیشتی را تدارک دیده و در حال توزیع هستند.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی افزود: ۱۵۰ هزار بسته غذایی در شهر مشهد در حال توزیع است، در ضمن ۱۰۰ هزار بسته افطاری سبک ویژه محرومان با حمایت آستان قدس رضوی و با مشارکت دانشجویان در حال تهیه است که در استان خراسان پخش می شود.

استادآقا تصریح کرد: همچنین روزانه ۱۰ هزار قرص نان ویژه افطار نیازمندان پخت و توزیع شده و به صورت روزانه ۲۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و در اختیار اقشار بی بضاعت شهر مشهد قرار می گیرد.

وی گفت: بسته های معیشتی آستان قدس رضوی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان تهیه شده که از این مبلغ ۶۵ میلیارد تومان به آستان قدس و ۳۵ میلیارد تومان توسط خادمیاران و کانون های خدمت تامین شده است.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: