طبخ و توزیع روزانه 15 هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

1398/10/30 دی

خدمت‎رسانی به سیل‌زدگان با تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز غذایی، گرمایشی و بهداشتی ب

محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی درخصوص کیفیت ارائه خدمات در مناطق سیل‌زده اظهار داشت: بلافاصله بعد از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و دستور تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان سیل، معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی در این مناطق حاضر و بر اساس اطلاعات احصاء شده و نیاز موجود در شهرستان نیک‎شهر مستقر شدند.
با توجه به کمبودهای احساس شده و عمق خسارات وارد شده در شهرستان نیک‎شهر، با هماهنگی‌های صورت گرفته با شهر مشهد، دو دستگاه آشپزخانه پخت غذای گرم از فردا مستقر می‌شود و در هر وعده 7 هزار و 500 پرس غذای گرم بین سیل‌زدگان توزیع خواهد شد.
استادآقا با اعلام دیگر خدمات ارائه شده بیان کرد: لوازم گرمایشی و مواد بهداشتی هم جزء لوازم فوری مورد نیاز هستند که در حال تهیه و انتقال است و با هماهنگی با مسئولان استان و با نظم خاصی توزیع خواهد شد.
به گفته مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، بر اساس برآوردهای اولیه در برخی از مناطق که آب فروکش کرده است، در کنار دستگاه‌های خدماتی دیگر، معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت هم برای خدمت‌رسانی مستقر شده‎اند و حداقل بین یک هفته تا 10 روز خدمات اولیه را ارائه می‎کنند و مبتنی بر نیاز منطقه زمان بیشتری به کمک‎رسانی اختصاص می‎یابد.
وی همچنین گفت: خادمین و خادمیاران حاضر در منطقه تحت نظر نمایندگی استانی آستان قدس رضوی در شهرهای مختلف از جمله چابهار، ایرانشهر، دلگان در حال خدمت به آسیب‌دیدگان اهل تشیع و تسنن و ساماندهی اوضاع هستند.

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: