مدیر عامل بنیاد کرامت با سفیر عراق دیدار کرد.

1398/05/06 مرداد

در این دیدار که در محل سفارت عراق برگزار شد،منصوری با تشریح عملکرد آستان قدس رضوی در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی و همچنین گزارش اعزام زائران محروم به عتبات عالیات ، برنامه های پیش روی بنیاد کرامت در اربعین آتی را بیان کرد. آقای سعد جواد قندیل سفیر عراق ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند […]

در این دیدار که در محل سفارت عراق برگزار شد،منصوری با تشریح عملکرد آستان قدس رضوی در خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی و همچنین گزارش اعزام زائران محروم به عتبات عالیات ، برنامه های پیش روی بنیاد کرامت در اربعین آتی را بیان کرد.

آقای سعد جواد قندیل سفیر عراق ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند آستان قدس رضوی ، خدمت به زائران ائمه هدی در عتبات عالیات را شرف و افتخار مردم عراق دانست و آمادگی خود را جهت هم افزایی در ارائه خدمات بهتر و بیشتر اعلام کرد.

در حاشیه این دیدار ،مدیر عامل بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام با تشریح برنامه های دومین همایش موکب داران و فعالین اربعین حسینی که بیست و چهارم و بیست و پنجم مردادماه جاری در مشهد مقدس برگزار می شود،از سفیر عراق برای حضور و سخنرانی
دعوت بعمل آورد.
سفیر عراق با ابراز خرسندی از رویکرد همایش در تعمیق دوستی مردم ایران و عراق و تسهیل خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی، آمادگی خود را برای حضور در این مراسم اعلام کرد.
گفتنی است این همایش دو روزه در سالن همایش های استان قدس رضوی با حضور موکب داران بزرگ ایرانی و عراقی و افراد مؤثر در این رویداد عظیم برگزار می شود.

در پایان این دیدار، هدایایی به رسم یادبود به آقای سعد جواد قندیل سفیر عراق اهدا شد.

 

افزودن دیدگاه نسبت به خبر فوق: